A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей м. Новий Калинів Новокалинівської міської ради
Самбірського району Львівської області

Звіт директора школи (2023-2024р)

 Звіт директора  ліцею м. Новий Калинів   ГАННИ СТРУС

                                                              ЗА 2023-2024 Н. Р.

 

 

                                                     ШАНОВНІ КОЛЕГИ, БАТЬКИ, УЧНІ!

 

Закінчився складний 2023-2024 навчальний рік, рік, який знову проходив  в умовах повномасштабної війни проти країни агресора.Сьогодні на звітних зборах, які вже стали традиційними, ми підведемо підсумки у роботі колективу закладу освіти, учнів та й безпосередньо директора на посаді протягом 2023/2024 н.р..

У відповідності до функціональних обов’язків та на виконання п. 3 наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», керуючись Примірним положенням про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 № 178, з метою подальшого утвердження відкритої, демократичної, державно-громадської системи управління освітою, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у школі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації, пропонуюВашій увазі звіт про свою діяльність у 2023-2024навчальному році. 

У своїй діяльності протягом звітного періоду я як директор закладу освіти керувалася посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу керівника закладу загальної середньої освіти: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Статутом закладу освіти,Правилами внутрішнього трудового розпорядку та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти. 

Засновником Закладу є Новокалинівська міська рада . Органом управління Закладу є відділ освіти молоді і спорту Новокалинівської міської ради.

Головною метою Закладу є забезпечення реалізації прав громадян на здобуття  початкової, базової та повної загальної  середньої освіти. 

Управлінська діяльність здійснювалась відповідно до розробленої Стратегії розвитку закладу освіти.

Глобальна мета стратегії -   виховання творця – всебічно розвиненої особистості, здатної дожиттєтворчості, соціально адаптованої, мобільної, налаштованої на позитивне освоєння світу й на здоровий спосіб життя.

Головними завданнями Закладу є:

- створення умов для здобуття початкової, базової та повної загальної  середньої освіти на рівні не нижчому від Державних стандартів;

- виховання морально і фізично здорового покоління;

- розвиток природних позитивних нахилів, здібностей та обдарованості, творчого мислення, потреб і вміння самовдосконалюватися;

- формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії;

- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв української нації, державної мови, національних цінностей;

- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я як найвищої соціальної цінності.

- Гасло нашого ліцею звучить так: «Порядність, Патріотизм, Професіоналізм»

Ми завершили  2023-2024 н.р., складний, тривожний, воєнний, який приніс нам усім чимало викликів, труднощів. Разом з тим, він був ефективним і результативним (як показав аналіз освітніх, управлінських процесів, анкетувань та досліджень серед учасників освітнього процесу). 

Робота педагогічного колективу в 2023-2024 н. р. була спрямована на реалізацію Стратегії розвитку закладу освіти. Основними стратегічними напрямками роботи ЗЗСО є:

1. Освітнє середовище. Система збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя. Якість організації освітнього процесу, вдосконалення інформаційного простору. Безпечна школа. Попередження булінгу.

2. Система оцінювання здобувачів освіти.Забезпечення виконання Державних стандартів – якість освіти. Задоволення освітніх потреб.

3. Педагогічна діяльність. Методичне і кадрове забезпечення. Реалізація Концепції НУШ.

4. Управлінські процеси. Партнерство в освіті. Формування іміджу закладу освіти. Розбудова громадсько-активного освітнього закладу. Матеріально-технічне забезпечення.

РОЗДІЛ І. ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ТА УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ

 

Стратегічна ціль: ЗДОРОВІ, БЕЗПЕЧНІ І КОМФОРТНІ УМОВИ НАВЧАННЯ ТА ПРАЦІ

Цей  навчальний рік став справжнім викликом для адміністрації, педагогів, учнів та їх батьків. Проте, не зважаючи на труднощі, нам вдалося організувати освітній процес  із дотриманням вимог безпечної роботи в умовах воєнного стану:забезпечити здобуття початкової, базової середньої освіти та повної загальної середньої освіти в закладі, охопити навчанням усіх здобувачів освіти, зберегти  контингент наших учнів.

Однією з важливих умов для освітнього процесу є безпечне та комфортне освітнє середовище – сукупність умов у закладі освіти, що унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичної або моральної шкоди. Освітнє середовище закладу є безпечним та комфортним для учасників освітнього процесу. Ми постійно працюємо над його оновленням та покращенням. На території закладу діти почуваються безпечно і захищено. Наявні спортивні та ігрові майданчики, які є безпечними для учнів. 

У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, облаштування та утримання санітарних вузлів, дотримання питного режиму та інших аспектів забезпечення безпеки і комфорту освітнього процесу. Всі навчальні кабінети та приміщення обладнані відповідно до вимог законодавства та освітньої програми. Заклад має всі необхідні навчальні приміщення. Навчальні кабінети забезпечуються інтерактивними засобами навчання та необхідним навчальним обладнанням. Здійснюється регулярний моніторинг за станом засобів навчання та обладнання. 

Учасники освітнього процесу знають та дотримуються вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, знають та дотримуються правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій. Працівники проходять навчання та інструктажі з даних питань. Систематично проводяться бесіди з учнями. Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку чи раптового погіршення стану здоров’я учасників освітнього процесу і вживають необхідних заходів у подібних ситуаціях. У ліцеї працює медична сестра.

Навчальний заклад повністю оснащений системою протипожежного оповіщення, датчиками протипожежної сигналізації. У ліцеї є так звана «тривожна кнопка» та цього система оповіщення у разі повітряної тривоги.

 

 

Стратегічна ціль: ЯКІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ

Освітній  процес у закладі освіти розпочався відповідно до структури навчального року  з 01 вересня 2023 року по 31 травня 2024 року. Навчальні заняття організовані відповідно до розкладу занять, затвердженого директором  освітнього закладу. Увесь навчальний рік ми відпрацювали в ОЧНОМУ режимі.

Організація навчання у 1-4 класах, 5-11 класах здійснювалась  за  освітніми програмами та типовими навчальними планами. 

Організація навчання у 1-4 класах здійснювалась за навчальними програмами, розробленими відповідно до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Шияна Р.Б., 

Освітня програма та навчальний план для учнів ІІ ступеня були складені на основі Типової освітньої програми для  5-9 класів  закладів загальної середньої освіти, затвердженою наказом МОН України №235 від 19.02.2021 (додаток 3,4), для учнів 7-9 класів складані на основі Типової освітньої програми  ІІ ступеня, затвердженої наказом МОН України №405 від 20.04.2018  (Таблиці 1, 10). Для учнів ІІІ ступеня складено відповідно до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженим наказом МОН України №408 від 20.04.2018  (Таблиця 2).

Освітній процес у 2023-2024 навчальному році був організований відповідно до  освітніх програм та робочого навчального плану і плану роботи закладу освіти з метою забезпечення оптимальних умов для фізичного, інтелектуального, психологічного і соціального розвитку особистості здобувачів освіти, досягнення ними рівня, що відповідає потенційним можливостям, пізнавальним інтересам і здібностям учнів. 

Кількісний склад працівників закладу освіти становить  40 педагогічних та 26 технічних працівників.

Серед  40 учителів:

24   –  мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 

5 – «спеціаліст першої категорії» 

6 – «спеціаліст другої категорії» 

4 – «спеціаліст» 

9 – звання «старший учитель»;

У закладі освіти всі педагогічні працівники працюють за фахом. 

 

 

 

Стратегічна ціль: СТВОРЕННЯ ПРОСТОРУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Протягом 2023-2024 н. р. значна увага приділялася роботі шкільної бібліотеки, адже освітня діяльність у закладі освіти неможлива без створення інформаційного простору, використання інформаційних ресурсів та комунікацій міжучасниками освітнього процесу. Під впливом процесів глобальної інформатизації змінюються мета і завдання школи, вони стають більше особистісно-орієнтованими, спрямованими, зокрема, на формування та розвиток здібностей учнів і вчителів щодо опрацювання освітньої інформації. Шкільна бібліотека як безпосередня частина інформаційного простору теж долучиласьдо виконання вищеназваних завдань. У сучасному інформаційному світі, масовому доступі до електронних ресурсів бібліотеці доводиться «віднаходити» свою роль. Друкована книга все ще відіграєважливу роль у навчанні, але цифрові технології створюють нові можливості. Тому бібліотека вже не може бути просто пунктом видачі підручників.

Шкільний бібліотекар виконує функцію консультування з пошуку інформації для педагогічних працівників і учнів. Простір бібліотеки максимально зручний для використання. Він використовується для проєктної роботи, проведення інтегрованих уроків, інформаційно-просвітницьких заходів, неформального спілкування тощо.

У 2023-2024 н.р. шкільна бібліотека працювала за такими напрямами:

➢ виховання естетичної, етичної, інтелектуальної культури читачів;

➢ патріотичне виховання;

➢ забезпечення навчальною літературою;

➢ виховання культури читання;

➢ пошук нових шляхів комплектування бібліотеки.

Протягом навчального року було проведено ряд заходів, спрямованих на підвищення інформаційної культури читачів. А саме: проводилися екскурсії до шкільної бібліотеки для учнів початкової школи, організовувалися книжково-ілюстративні виставки до знаменних і пам’ятних дат, бібліотечні уроки, різноманітні бесіди.

До Всеукраїнського дня бібліотек проводились екскурсії до бібліотеки для наших нових читачів – першокласників. Також в рамках цього свята проходила акція «Подаруй бібліотеці книгу», в рамках якої наша бібліотека поповнилась цікавими новинками для молодших школярів.  

Загалом, наша бібліотекерка є невід’ємною частиною   команди педагогів, що працюють над гаціонально-патріотичним вихованням ліцеїстів.

                                 

Стратегічна ціль: СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА, ВІЛЬНОГО ВІД БУДЬ-ЯКИХ ФОРМ НАСИЛЬСТВА ТА ДИСКРИМІНАЦІЇ

В закладі освіти реалізується антибулінгова політика, спрямована на запобігання, протидію та реагування проявам булінгу (цькування), дискримінації. У грудні проведено акцію «16 днів проти насильства», у січні учні 6-8 класів відвідали захід «Школа без булінгу». На сайті закладу освітирозміщено корисні матеріали щодо теми антибулінгу. 

Систематично, шляхом опитування учнів і педагогічних працівників, вивчається думка про безпеку і психологічну комфортність освітньогосередовища. Здійснюється інформування педагогічних працівників щодо ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому. Відбувається систематична співпраця з представниками правоохоронних органів, іншими фахівцями з питань запобігання та протидії булінгу. Керівництво, педагогічні працівники протидіють булінгу, іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви. 

Психологічна служба усвоїй діяльності тісно співпрацює з керівництвом та класними керівниками. Систематично надаються консультації учасникам освітнього процесуз проблем адаптації, булінгу, мобінгу, особистісного розвитку та інших проблем. Вивчається рівень отримання психолого-соціальної підтримкиучнів, які цього потребують. Забезпечується рівний доступдо навчання усім дітям незалежно від особливостей фізичного розвитку,етнічної та релігійної приналежності. В закладі культивується повага до прав людини та здійснюється протидія до будь-яких форм дискримінаціїза різними ознаками. Ця політика забезпечується через проведення бесід з учнями, проведення тематичних заходів, наскрізного процесу виховання. 

 

Стратегічна ціль: ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я УЧНЯ ТА ВЧИТЕЛЯ

Однією з умов безпечного освітнього середовища є знання та дотримання учнями й працівниками закладу вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки. 

У 2023/2024 навчальному році питання збереження життя і здоров’я учнів та запобігання випадкам дитячого травматизму розглядалося на засіданнях педагогічної ради, інструктивно-методичних нарадах при директорові, засіданнях шкільних методичних об’єднань класних керівників тощо.

У навчальному закладі наявна система профілактичної роботи з цих питань, яка включає в себе комплекси занять за розділами, які учні вивчають на уроках  «Здоровся, безпека та добробут», «Основ здоров’я» та на годинах спілкування. Упродовж навчального року проводились Дні безпеки, лекції, турніри та інші заходи з питань запобігання різних видів дитячого травматизму згідно з планами виховної роботи.  В навчальному закладі  оформлені стенди з попередження дитячого травматизму. На кожному поверсі розташований план евакуації на випадок пожежі або інших стихійних лих. Стан роботи з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії під час освітнього процесу в закладі освіти у 2023/2024 навчальному році знаходився під щоденним контролем адміністрації закладу освіти.

У класних журналах 1-11-х класів були відведені окремі сторінки для бесід із правил дорожнього руху, правил протипожежної безпеки, з профілактики отруєння, правил безпеки при користуванні газом, правил безпеки з користування електроприладами, правил безпеки з вибуховонебезпечними предметами, правил безпеки на воді та інші виховні заходи з попередження усіх видів дитячого травматизму.

Учителями проводилися інструктажі з безпеки життєдіяльності, що зафіксовано в окремих журналах на уроках фізичної культури, трудового навчання, фізики, хімії, інформатики, біології, під час прогулянок, екскурсій; бесіди з попередження усіх видів дитячого травматизму перед виходом на осінні, зимові та літні канікули.

У 2024/2025 навчальному році педагогічному колективу необхідно продовжити систематичну роз’яснювальну роботу з питань попередження дитячого травматизму та контроль за поведінкою учнів на перервах та під час екскурсій.

Питання безпеки життєдіяльності учнів під час освітнього процесу та в побуті обговорювалися під час засідань педагогічних рад, на нарадах при директорі, на загальношкільних батьківських зборах.

Проведена соціальна паспортизація класів, закладу освіти. 

Складені і опрацьовані списки дітей-сиріт, дітей-інвалідів, дітей, які знаходяться під опікою та позбавлені батьківського піклування, дітей з багатодітних сімей, із малозабезпечених сімей, із неповних сімей, дітей учасників АТО, дітей зі статусом ВПО.

З метою запобігання травматизму та підтримання порядку на перервах протягом навчального року організовується чергування по закладу освіти учнів 8-11 класів та вчителів. Але цей напрямок роботи ще потребує корекції і сумісних зусиль щодо покращення, а саме:

✓ класним керівникам потрібно постійно контролювати своїх учнів під час чергування по школі, не перекладати свою відповідальність на інших вчителів;

✓ класним керівникам  1-4 класів та вчителям-предметникам відповідально ставитись до обов’язків «Чергового вчителя» згідно «Графіку чергування вчителів по школі»;

✓ класним керівникам привчати учнів до культурної поведінки у школі, виховувати повагу до чергового учня та вчителя.

Головні завдання підготовки у сфері цивільного захисту школи у 2023/2024 навчальному році в основному виконані.

Підготовка з цивільного захисту учнів школи проводилася під час вивчення курсів  «Основ здоров‘я» у 4-9-х класах; предмета – Захист України у 10-11-х класах.

 

Стратегічна ціль: СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВ І ПРАЦІВНИКІВ 

Якісне і здорове харчування дітей — одна з умов здоров’я, розвитку та успішного навчання дітей. Заклад освіти, в якому дитина проводить більшу частину свого часу, має дбати про забезпечення умов для якісного і здорового харчування, а також формувати в учнів стійкі навички здорового харчування.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального збалансованого харчування дітей протягом часу перебування у закладі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами та доповненнями, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України), іншими нормативними документами.

Згідно з вищезазначеними документами та затвердженого перспективного меню   учнів 1-4 класів  забезпечено сніданками,

учні 5-11 класів – мають можливість придбати  гаряче харчування. 

Щоденний контроль за організацією харчування учнів здійснюється медичною сестрою, черговим адміністратором та класними керівниками. Звільнення дітей пільгових категорії від сплати за харчування здійснюється відповідно до рішення міської ради. 

Категорія

К-ть учнів

Примітка

1-4 класи

 

 

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування

 

 

ВПО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основним завданням закладу у 2023-2024 н. р. було не лише створити належні умови для харчування, а й докласти зусиль, щоб діти хотіли харчуватися у шкільній їдальні. Звичайно, велика роль у формуванні навичок здорового харчування належить сім’ї, але саме в школі має формуватися розуміння, що таке здорове харчування.

Кроки, виконані для створення умов здорового харчування:

• організовано зручний режим харчування для всіх учнів закладу освіти, враховуючи кількість учнів (наявність початкової школи), пропускну можливість їдальні та інші умови закладу;

• розроблене 4-х тижневе сезонне меню, яке враховує рекомендації МОЗ щодо здорового харчування у закладах освіти, пропонує дітям смачні та апетитні страви;

• обговорення тем здорового харчування під час навчальних занять, позакласної роботи, зокрема наголошуючи на користі овочів, фруктів та ягід у щоденному раціоні, зменшенні цукру у стравах.

Навчальний заклад укомплектований штатом кухарів та підсобним робітником. Поточні ремонти у приміщеннях їдальні та харчоблоку, ремонт та заміна технологічного обладнання, заміна посуду здійснювалася за рахунок бюджетних коштів. 

Необхідними складовими процесу організації харчування у закладі  є:

✓ видання відповідних наказів;

✓ затвердження списку дітей пільгової категорії;

✓ відпрацювання режиму і графіка харчування дітей;

✓ приймання продуктів харчування і продовольчої сировини гарантованої якості;

✓ складання меню-розкладу;

✓ виготовлення страв;

✓ проведення реалізації готових страв;

✓ ведення обліку дітей, які отримують безкоштовне гаряче харчування, а також гаряче харчування за кошти батьків.

✓ контроль за харчуванням з боку адміністрації, медичної сестри.

✓ інформування батьків  під час проведення батьківських зборів про організацію харчування дітей у закладі.

Продукти харчування  та продовольча сировина надходять  до навчального  закладу разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (накладні, сертифікати відповідності, висновки санітарно-епідеміологічного експертизи). 

 

Стратегічна ціль: ПІДВЕЗЕННЯ УЧНІВ

Відповідно до  ст. 56 Закону України «Про освіту», ст.36 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» забезпечується організований підвіз  дітей із 5 населених пунктів.З метою практичної реалізації цього питання було:

- розроблено та затверджено графіки маршрутів шкільних автобусів на 2023/2024 навчальний рік;

- визначено кількість учнів, які проживають за межами пішохідної доступності (більше 3 км) і складено списки, які затверджено директором закладу;

- призначено наказами відповідальних вчителів за безпеку життєдіяльності учнів під час перевезення;

- проведено з водіями шкільних автобусівцільові інструктажі щодо правилал перевезення дітей;

- організовано щоденне медичне обстеження водіїв перед виїздом та перевірку технічного стану шкільних автобусів.

Виходячи з вище сказаного, можна зробити висновок, що заклад освіти забезпечує максимально зручне для всіх учасників освітнього процесу середовище, яке відповідає основним принципам інклюзії, рівності та поваги до прав людини. Здійснюються заходи, які сприяють облаштуванню та обладнанню навчальних приміщень з урахуванням принципів універсального дизайну або розумного пристосування. Приміщення і територія адаптовані до використання всіма учасниками освітнього процесу. Облаштування освітнього середовища закладу освіти є частиною стратегії розвитку закладу. У закладі освіти застосовуються освітні технології та методики, які максимально враховують особливості дітей з особливими освітніми потребами та допомагають їм безболісно інтегруватись до дитячого колективу. 

Освітнє середовище закладу освіти мотивує учнів до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя. Під час освітнього процесу здійснюється формування навичок здорового способу життя та екологічно доцільної поведінки учнів. У змісті викладацької діяльності простежується формування навичок здорового способу життя, інтеграції здоров’язбережувальної та екологічної компетентностей. Обладнання і засоби навчання сприяють оволодінню учнями ключовими компетентностями. Дизайн навчальних приміщень є максимально функціональним та мотивуючим до навчання. 

 

 

Стратегічна ціль: РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, МОНІТОРИНГ ВИКОНАННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ЗАВДАНЬ

Заклад освіти має чітко сформульовану, зрозумілу та реалістичну стратегію розвитку. Стратегія визначає місію, візію та цілі діяльності закладу освіти, умови, необхідні для їх досягнення, пріоритети та кроки, які керівництво та педагоги здійснюють для досягнення визначених цілей відповідно до принципів освіти та підготовки учнів до майбутнього життя. Ці пріоритети та кроки узгоджено з пріоритетними напрямами розвитку засновника. Стратегія розвитку оприлюднена, доступна для батьків та інших зацікавлених осіб. Заклад освіти обговорює стратегію із засновником, педпрацівниками, учнями та отримує зворотний зв’язок

Заклад освіти здійснює щорічне самооцінювання освітньої діяльності черезвивчення і оцінювання функціонування внутрішньої системи. За результатами самооцінювання готуються висновки та визначаються напрями поліпшення якості освітньої діяльності. Результати самооцінювання висвітлюються у звіті про освітню діяльність закладу освіти та річному звіті директора за підсумками навчального року. Висновки, отриманіза результатами самооцінювання, використовуються у плануванні роботизакладу освіти на наступний навчальний рік.

Протягом  2023-2024 н. р. у закладі освіти проводилося анонімне анкетування з використанням Google-форм.

У ліцеї проводилось ряд опитувань, зокрема у жовтні та квітні було проведено вимірювання показників якості освітнього середовища з використанням анкет в електронному форматі для учнів 4-х, 5-х, 8-х та 9-х  та 10-х класів.

 

РОЗДІЛ ІІ. СТРУКТУРА ТА МЕРЕЖА ЛІЦЕЮ

Мережа класів

Адміністрацією  та педагогічним колективом закладу освіти проведено певну роботу щодо збереження й розвитку  мережі закладу освіти.Проектна потужність закладу освіти  становить 600учнів.

 

Станом на 05.09.2023 року у закладі навчалось – 472 учні.

У комплектовано 24 класи, з них:

• класи початкової ланки 8 класів;

• класи базової середньої освіти 10 класів.

• класи  повної загальної середньої освіти 6 класів.

 

Відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної освіти, згідно заяв батьків, станом на 01.06.2024 до 1-го класу зараховано 34 дитини. Списки зарахованих учнів висвітлено на сайті закладу.

 

Стратегічна ціль:СПРАВЕДЛИВЕ І ОБ’ЄКТИВНЕ ОЦІНЮВАННЯ

Прагнемо, щоб здобувачі освіти та їхні батьки вважали, що оцінювання результатів навчання учнів у закладі освіти є справедливим і об’єктивним. У закладі освіти розроблено систему освіти, що включає принципи, форми, методи, критерії, процедури та правила оцінювання. Розроблена система ґрунтується на національних критеріях та вимогах оцінювання, враховує національну шкалу оцінювання та відображає культуру оцінювання закладу освіти. Принципи, критерії, процедури та правила оцінювання закладу освіти описано в освітній програмі. Учителі адаптують критерії оцінювання для батьків та учнів, розробляють критерії оцінювання для різних видів діяльності. Критерії оцінювання є доступними та зрозумілими для учнів. Педагогічні працівники в усній формі, на сайті закладу, на інформаційних стендах у навчальних кабінетах та інших приміщеннях закладу знайомили учасників освітнього процесу з критеріями оцінювання. 

Система оцінювання в закладі освіти ґрунтується на  особистісному та компетентнісному підходах, враховує особливості психофізичного розвитку дітей; має у своїй основі чіткі та зрозумілі вимоги до навчальних результатів,  заохочує учнів апробувати різні моделі досягнення результату безризику отримати за це негативну оцінку; розвиває в учнів впевненість у своїх здібностях і можливостях тощо.

Учителі  розробляють компетентнісні завдання для проведення оцінювання, застосовують формувальне оцінювання, що передбачає відстеження індивідуального поступу учня, практикують само та взаємооцінювання. Педагоги застосовують формувальне оцінювання: систематично відстежують та відображають розвиток, процеси навчання і результати навчання кожного учня, регулярно надають учням ефективний зворотний зв’язок щодо їхньої роботи. Для подальшого прогресу в навчанні учням пропонують види роботи, які відповідають очікуваному розвитку учнів у майбутньому. Педагоги спрямовують учнів до того, щоб вони визначали собі освітні цілі, формулювали очікування від власної роботи, у взаємозв’язку зцими цілями та очікуваннями здійснювали самооцінювання та взаємне оцінювання результатів навчання. Результати незалежного оцінювання, зовнішніх та внутрішніх моніторингів корелюємо із результатами підсумкового семестрового та річного оцінювання.

Упровадження педагогіки партнерства, компетентнісного й інтегративного підходів в освітній процес передбачає активне включення дітей в організацію навчання. Компетентнісне навчання вимагає нових підходів до оцінювання. Орієнтирами для спостереження та оцінювання є вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів.

Заступником директора з навчально-виховної роботи Юрковським Ю.Ю. було проведено аналіз досягнень учнів 5-11-х класів за поточний навчальний рік.

29 учнів нашого ліцею нагороджено Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні»;

Не атестованих учнів за підсумками року немає.

 

Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, робимо висновок, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого вищого рівня. 

Стратегічна ціль:РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ

Здібні, талановиті люди в будь-якому суспільстві є його «локомотивом». Саме їхніми інтелектуальними зусиллями забезпечується прогрес суспільства, плодами якого користуються всі. Завдання нашого закладу – підтримати учня і розвинути його здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності було реалізовано. Тому у 2023-2024 н. р. значна увага приділялася роботі з обдарованими дітьми. Завдання адміністрації та  педагогів полягає у тому, щоб створити умови, з яких будь-яка дитина могла б просуватися шляхом власної досконалості, уміла мислити самостійно, нестандартно. Ефективною формою роботи для реалізації, утвердження своїх здібностей є предметні олімпіади та конкурси, всеукраїнські та міжнародні проєкти.

За результатами ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та мовно-літературних  конкурсів (імені Петра  Яцика тв. Імені Тараса Шевченка) наш ліцей може похвалитися 10 обдарованими учнями. 

Принагідно  висловлюємо щиру подяку батькам, які підтримують своїх дітей на шляху до успіху. Обдарована, талановита дитина – це, перш за все дитина.       Як і іншим дітям, їй потрібні ласка, любов, увага та допомога близьких. Разом із вчителями та батьками адміністрація закладу освіти створює сприятливе освітнє середовище, що забезпечує успішний розвиток дитини, повагу її точки зору, цікавості, заохочення її інтересів. Завжди важливо знайти час радіти дитині. 

При   проведенні шкільних свят, шкільних лінійок ми із задоволенням відзначаємо успіхи кожної дитини. Грамоти, дипломи, сертифікати – це ті маленькі заохочення, що дають можливість відчути радість за успіхи наших вихованців та мотивують дітей до подальшої роботи.

 Підводячи підсумок, слід зазначити, що робота школи з обдарованими дітьми виконувалася на належному рівні. 

 

 

ВИХОВНА РОБОТА ТА РОЗВИТОК УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ 

Діяльність учнівського самоврядування в 2023-2024 н.р. була спрямована на виконання основних завдань сучасної освіти, що зумовлені пріоритетними напрямами реформування школи, визначеними Державною національною програмою «Освіта («Україна ХХІ століття»), Концепцією національно-патріотичного виховання учнівської молоді, Концепцією розвитку загальної середньої освіти, програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів».

 

У нашому ліцеї велика увага приділяється розвитку учнівського самоврядування. На початку навчального року пройшли вибори очільника учнівського самоврядування та всієї команди. Очолює учнівське самоврядування у нас Юрчак Зоряна. 

Разом з заступником директора з виховної роботи Мирославою Федірко, наша Зоряна брала участь у форумі учнівського самоврядування Львівщини і висувала свою кандидатуру на очільника цієї спільноти.

Учнівське самоврядування ініціювало і проводило багато акцій. Учні випускних класів восени заклали калинову алею в пам’ять про земляків, котрі загинули у війні з росією. Кілька разів у році ми проводимо різноманітні акції підтримки ЗСУ («Миколай для воїна», «Великодній кошик для воїна»…)

Наші ініціативні 9-класниці долучилися до загальнонаціональної руханки у День вишиванки….

 

У контексті виховної роботи особливо важливим стало продовжити формувати громадянина-патріота України, підготовленого до життя, з високою національною свідомістю, який здатний побудувати суспільство. У сучасних умовах патріотичне виховання молодого покоління набуває особливої актуальності, тому патріотичне виховання та громадянська освіта є важливими складовими загального виховного процесу. 

На  сучасному  етапі  розвитку  України,  коли  існує  пряма  загроза денаціоналізації,  втрати  державної  незалежності  та  потрапляння  у  сферу впливу  іншої  держави,  виникає  нагальна  необхідність  переосмислення зробленого  і  здійснення  системних  заходів,  спрямованих  на  посилення патріотичного виховання  молоді – формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей:

✓ повага до національних символів (Герба, Прапора, Гімну України);

✓ участь у громадсько-політичному житті країни;

✓ повага до прав людини;

✓ верховенство права;

✓ рівність усіх перед законом;

✓ готовність захищати суверенітет і територіальну цілісність України.

Виховна робота в закладі освіти у 2023-2024навчальному році була спрямована на виконання завдань, поставлених 

✓ Конвенцію про права дитини, 

✓ Законом України «Про охорону дитинства», 

✓ Законом України «Про освіту», 

✓ Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, 

✓ Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2022 року (Указом Президента України від 25 червня 2017 року №344/2017), 

✓ Конституцією України; 

✓ Конвенцією про права дитини (ратифікована Постановою ВР від 27.02.91 № 789-XII); 

✓ Законами України: 

✓ «Про повну загальну середню освіту» від 16.01.2020№№ 463-ІХ; «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-ІІІ; 

✓ «Про протидію торгівлі людьми» від 20.09.2011 № 3739-VI; 

✓ «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті» від 09.04.2015 № 314-VIII; 

✓ «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років» від 09.04.2015 № 315-VIII; 

✓ «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 № 317-VIII; 

✓ «Про запобігання та протидію домашньому насильству» від 07.12.2017 № 2229-VIII. 

✓ Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей - сиріт та дітей,  позбавлених батьківського піклування»,  

✓ Національній стратегії у сфері прав людини, 

✓ Концепції розвитку громадянської освіти на 2020-2024 роки

✓ Методичними рекомендаціями з деяких питань організації в закладах освіти виховної роботи.

Виховна робота з учнями була проведена за такими орієнтирами:

✓ фізичне здоров’я дитини – здоров’я нації; 

✓ виховання та розвиток особистості дитини; 

✓ громадянське виховання; 

✓ родинно-сімейне виховання; 

✓ трудове виховання; 

✓ художньо-естетичне виховання; 

✓ морально-правове виховання; 

✓ екологічне виховання; 

✓ формування здорового способу життя; 

✓ превентивне виховання. 

Пріоритетними напрямками виховної роботи були національно-патріотичне виховання та духовний розвиток дитини.

В основу організації системи виховної роботи навчального закладу покладено Програму «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів», Концепцію національно-патріотичного виховання учнівської молоді. Уся робота колективу закладу спрямована на виховання шанобливого ставлення до державних святинь, української мови і культури, історії. З цією метою налагоджено використання державної символіки України, проведено ряд виховних заходів, що сприяли формуванню почуття патріотизму в школярів. 

Виходячи із вище сказаного, вважаю виховну роботу у 2023-2024 навчальному році такою, що відповідає плану та реалізації концепції національної школи в педагогічному процесі.

Педагогічний колектив закладу освітизастосовує різноманітні підходи до виховання учня як особистості, комплексно поєднуючи  всі форми виховання у систему для забезпечення досягнення кінцевої мети – конкурентоспроможного випускника та свідомого громадянина.

Отже, вся наша робота спрямована на виховання молодої людини, яка б уміла вчитися, жити, працювати, була соціально зрілою, а головне – патріотом своєї держави.

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Стратегічна ціль: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНИХ СТАНДАРТІВ – ЯКІСТЬ ОСВІТИ. ЗАДОВОЛЕННЯ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ​

Головне завдання вчителя – забезпечити рівень навчальних досягнень і розвитку компетентностей на рівні Державних стандартів, безумовне виконання навчальних програм та планів. Основними умовами успішного досягнення базової компетентності учнями закладу освіти ми вважаємо: 

Підвищення ефективності уроку як основної можливості діалогу учня та вчителя; 

Розвиток системи позаурочних форм освітньої діяльності, зорієнтованих на пошуковий, дослідницький, проблемний характер засвоєння змісту освіти;

Ріст професійної майстерності педагогічних кадрів; 

Орієнтацію педагогів на особисті досягнення учнів в освітній взаємодії; 

Забезпечення принципів відкритості й комфортності освіти в усіх її аспектах; 

Комплексний супровід педагогами освітнього та професійного вибору здобувачів освіти.

Стратегічна ціль:  РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ НУШ

Робота педагогічного колективу була спрямована на забезпечення виконання навчальних програм і вимог Державних стандартів освіти. Заклад на якісному рівні задовольняє запити учасників освітнього процесу, про що свідчать опитування учасників освітнього процесу. Якісний показник визначається за відсотком учнів, які мають достатній та високий рівні навчання.

Головний колегіальний орган – педагогічна рада – працювала протягом навчального року над питанням забезпечення внутрішньої системи якості освіти. На засіданнях педради розглядалися питання розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, вдосконалення, ефективної діяльності закладу освіти. Педагогічний колектив втілює Концепцію нової української школи з 2018 року. Цього року маємо другихвипускників Нової української школи, які отримали свідоцтва за чотири роки навчання в початковій школі.   Основними умовами успішного досягнення базової компетентності учнями закладу освіти ми вважаємо: підвищення ефективності уроку як основної можливості діалогу учня та вчителя; розвиток системи позаурочних форм освітньої діяльності, зорієнтованих на пошуковий, дослідницький, проблемний характер засвоєння змісту освіти; ріст професійної майстерності педагогічних кадрів; орієнтацію педагогів на особисті досягнення учнів в освітній взаємодії; забезпечення принципів відкритості й комфортності освіти в усіх її аспектах; комплексний супровід педагогами освітнього та професійного вибору школярів.

 

Стратегічна ціль: МЕТОДИЧНА РОБОТА  І КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Якість освітнього процесу закладу освіти, його результати значною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

Методична робота спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

У процесі методичної роботи здійснюються підвищення наукового рівня вчителя, його підготовка до засвоєння змісту нових програм і технологій, їх реалізації, постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання, вивчення і впровадження у шкільну практику передового педагогічного досвіду, творче виконання перевірених рекомендацій, збагачення новими, прогресивними й досконалими методами і засобами навчання, вдосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності.

Протягом 2023-2024 навчального року педагогічні працівники закладу працювали над загальношкільною науково-методичною проблемою «Особистісно орієнтовані технології навчання  як необхідна умова ефективної роботи вчителя». 

 

Педагоги закладу освіти є активними членами вебспільноти освітян, працюючи на таких платформах, як «Всеосвіта», «На урок», «Прометеус», «Ед-ера» тощо, де проходять курси, беруть участь у семінарах та конференціях, розміщують власні методичні матеріали, створюють тести для перевірки рівня навчальних досягнень учнів.

Традиційним у закладі освіти залишилося проведення предметних тижнів та творчих тижнів учителів, які атестуються.

Питання методичної роботи з педагогічними кадрами, удосконалення професійної майстерності були предметом обговорення на засіданнях педагогічних рад, адміністративних нарад, нарад при директорі.

 

Стратегічна ціль:ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІВ

Педагогічні працівники постійно підвищують свій професійний рівень, використовуючи різноманітні форми підвищення кваліфікації, передачі педагогічного досвіду, а також самоосвіту.Цікавляться новими тенденціями у розвитку освіти, отримані навички і компетентності застосовують у викладацькій діяльності. Систематично аналізують і оцінюють свою роботуз метою вдосконалення власної педагогічної майстерності. Вдосконалюють свої знання та навички взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами. Керівництвом здійснюється аналіз професійного розвитку педагогічних працівників.

 

 

Відповідно до пункту 14 розділу ІІІ Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого  наказом  Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 р. № 805 “Про затвердження  Положення про атестацію педагогічних працівників”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.12.2022р. за №1649/38985, наказу Новокалинівського ліцею від 11.10.2023р. №95-о «Про проведення атестації педагогічних працівників у 2023-2024 навчальному році», на підставі  рішення атестаційної комісії І рівня Новокалинівського ліцею (протокол № 4 від 28.03.2024 р.) цього річ про атестовано 10 педагогічних працівників ліцею.

 

 

 

 

Стратегічна ціль:РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ НА 2024-2025 Н. Р.

2024/2025 навчальний рік є особливим з точки зору ведення виховної роботи через соціально-політичну та економічну кризу в Україні. В контексті нових викликів, що постали перед країною, необхідно переглянути практику виховної роботи та захисту дітей у навчальному закладі.

Керуючись Законом України «Про повну загальну середню освіту», Програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Концепції національно-патріотичного виховання та Програмами в галузі освіти, де визначені завдання загальної середньої освіти, наш ліцей головну увагу у виховній роботі акцентує на вихованні громадянина – патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і трудової діяльності, з вільними політичними і світоглядними переконаннями, з свідомим ставленням до обов’язків; на формуванні особистості учня; вихованні поваги до національних цінностей нашого народу; вироблення навичок здорового способу життя;готовності до подальшої соціалізації.

Беручи до уваги Концепцію національно-патріотичного виховання, наказ Міністерства «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2025 року»,Цільову соціальну програмунаціонально-патріотичного виховання на 2022-2025 роки пріоритетними в роботі педагогічних працівників із означеної проблеми залишаються:

✓ упровадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь, проведення тижнів правових знань;

✓ використання інтерактивних педагогічних технологій, зокрема ділові та рольові ігри, моделювання життєвих ситуацій, суспільних процесів та процедур, дискусії, робота в малих групах на уроках правознавства та в позакласнійдіяльності;

✓ впровадження дієвого шкільного самоврядування в освітній процес;

✓ ужиття заходів, спрямованих на підвищення моральності в суспільстві, правової культуригромадян, утвердження здорового способу життя;

✓ запобігання проявам екстремізму, расової та релігійної та національної нетерпимості;

✓ впровадження нових педагогічних комунікацій між усіма учасниками освітнього процесу;

✓ перетворення навчальних закладів на зразок демократичного правового простору та позитивного мікроклімату тощо.

Педагогічним працівникам необхідно забезпечити неухильне виконання спільного наказу Державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення».

Велику увагу необхідно приділяти учням, які виховуються у сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах, внутрішньо переміщеним родинам з метою попередження безпритульності й бездоглядності, насильства над неповнолітніми, підліткової злочинності та правопорушень, запобігання торгівлі дітьми. Педагогічному колективу необхідно здійснювати:

✓ внутрішній облік дітей, які потребують посиленої уваги з боку педагогічного працівника, соціального педагога;

✓ інформувати службу у справах дітей;

✓ здійснювати психолого-педагогічний супровід таких дітей;

✓ контролювати відвідування ними навчальних занять та якістьнавчання;

✓ активно залучати до громадської та гурткової роботи тощо.

Особливої ваги набуває питання патріотичноговиховання учнів, особливо необхідно посилити національно-патріотичний характер навчання та виховання, передбачивши використання у виховній роботі з учнями кращих традицій та звичаїв українського народу.                                                                         

Перед колективом  поставлено  такі виховні завдання:

1. Продовжувати роботу над проблемною темою: «Впровадження інноваційних форм та методів навчання і виховання учнів у практику роботи ліцею».

2. Впроваджувати  в  освітній  процес  інноваційні  технології,  продовжувати  роботу  над  проектними  технологіями.     

3. Впроваджувати  сучасні   методи навчання і виховання у педагогічну практику на основі соціалізації, в контексті подій, що постали перед країною.

4. Створювати умови для постійного професійного вдосконалення педагогічних працівників, підвищення їх майстерності, вивчення та впровадження в навчально-виховний процес кращого  педагогічного досвіду .

5. Продовжувати роботу з питань виховання громадської свідомості учнів, патріотизму, національних традицій моралі, поваги до державних символів України.

6. Активізувати роботу шкільного самоврядування шляхом залучення учнів до управління ліцеєм, проведення лінійок, активно залучати учнів до участі у позаурочному житті.

7. Забезпечити безумовне виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та іншихучасників освітнього процесу.                                                                                            

8. Продовжувати профілактичну роботу з правового виховання. 

9. Впроваджувати в освітній процес Концепцію національно-патріотичного виховання.

10. Активізувати роботу серед учнівського колективу з протидії булінгу на насилля.

Психологічна допомога учасникам освітнього процесу  у воєнний період

У результаті військової інтервенції російської федерації до України, постало гостре питання стану психологічного здоров'я здобувачів освіти та їхніх батьків, що впливає на освітній процес.

​Одним із головних завдань закладу є повсякденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу.

​Робота психологічної служби закладу освітиздійснювалась за такими напрямками: просвіта і профілактика, консультування, діагностична, корекційно-розвиткова робота та інші.

​Профілактична робота спрямована на створення у закладі таких умов, які сприятимуть гармонійному психічному та особистісному розвитку здобувачів освіти.

 

 

 

Стратегічна ціль: ДОВІРА ДО ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Управлінська діяльність спрямована на забезпечення якості освіти на рівні Державних стандартів. В закладі постійно відбувається моніторинг поставлених цілей даною стратегією. Формуються відносини довіри, прозорості, відкритості завдяки роботі сайту закладу освіти, груп у соціальних мережах закладу освіти та офіційноїFacebook-сторінки закладу освіти. Здійснюється ефективна кадрова політика, до викладацької діяльності залучені лише фахівці, які постійно підвищують свій професійний рівень. Використовуються онлайн-платформи для професійного самовдосконалення. 

Педагоги залучаються до виставок передового педагогічного досвіду. 

Здійснюється стимулювання професійної майстерності вчителів  відповідно до Положення про матеріальне стимулювання педагогічних працівників. Управлінські рішення приймаються на основі конструктивної співпраці, взаємодії з місцевою громадою, враховуються пропозиції учасників освітнього процесу. 

Як директор закладу освіти у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Моніторинг здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у закладі освіти залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе

 

 

Стратегічна ціль: МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ЗАКЛАДУ

Право на якісну освіту в безпечних і нешкідливих умовах може бути реалізоване виключно за умови достатнього фінансування освіти та ефективного використання цих коштів. 

 Зазначу, що поставлені на 2023-2024 н.р. завдання щодо створення комфортних та безпечних умов у закладі освіти виконано не в повній мірі, але є багато чого зробленого:

 

 

✓ Оновлено автоматичну пожежну сигналізацію  в приміщеннях закладу 

✓ Встановлено систему оповіщення 

✓ Ремонт укриття

✓ Діє система відеонагляду.

✓ Проведено ремонт санвузлів на 1 і 3 поверхах.

 

Стратегічна ціль: ПАРТНЕРСТВО В ОСВІТІ. РОЗБУДОВА ГРОМАДСЬКО-АКТИВНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Отже, ми перегортаємо ще одну сторінку шкільного життя і підводимо підсумки 2023/2024 навчального року. Він був непростий. Але найбільшою цінністю я вважаю те, що ми цей рік пропрацювали в очному режимі.

Ми також розуміємо, що найголовніше зараз – це є безпека учнів!

Дякую учням, батькам за розуміння, підтримку, здорову критику.

Дякую педагогам, які викладалися на уроках заради майбутнього наших дітей, заради нашого з вами майбутнього!

Висловлюю щиру подяку за співпрацю: учням – за бажання вчитися, учителям — за творчість, за любов до своєї професії; батькам — за допомогу, розуміння, підтримку і сподіваюсь на подальшу плідну співпрацю; технічному персоналу за їх щоденну працю, за чистоту в навчальному закладі та на території школи. Я вірю в наш навчальний заклад, захоплююся його талановитими особистостями: учнями, вчителями, випускниками, які примножують справу закладу освіти

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень