8 клас
Рекомендований план роботи
з 21.04 по 25.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
|
Опрацювати параграф 36, виконати вправу 433. Опрацювати параграф 37, виконати вправу 440. |
|
Українська література |
Тема: Юрій Винничук. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ. Алегоричність образів. |
Прочитати твір (с. 187-206). Опрацювати запитання 1-8 (с.207). |
|
Англійська мова |
8-Б клас 1. впр.1ст.200 записати в окремі колонки назви столиць,краін та континентів; 2.- впр.4 ст. 202 письмово; 8-А клас
|
||
Зарубіжна література |
(Закінчити виконання попередніх робіт і обов'язково переслати роботу на Viber) до 25.04.2020. 1. Опрацювати біографію А.Сент-Екзюпері.с.260-262. 2. Прочитати й переказувати текст с.262-265. Усно відповідати на питання с.265.
|
||
Алгебра |
1.Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних. 2. Розв’язування вправ.
|
Виконати:№804, №806(звернути увагу на приклад 1, ст. 187).
Виконати: №809, №811.
|
|
Геометрія |
1.Площа ромба. 2.Розв’язування задач( повторити §22). |
§22(2) - опрацювати, вивчити т.38. Виконати: №1003,№1022. Виконати:№1001,№1009. |
|
Фізика |
1) Електричний струм у газах. Безпека людини під час роботи з електричними приладами й пристроями. Опрацювати §38;39. Розв’язати № 84;85. ст. 181. №301;302 ст.168. 2) Готуйте проекти: - Електрика в житті людини - Застосування електролізу і струму в газах у практичній діяльності людини - Вплив електричного струму на людський організм |
||
Географія |
Етнічний склад населення України.
|
Опрацювати §56. Письмово дати відповіді на питання ст..279. |
|
Інформатика |
Загрузити документ і виконати задання 20 .Приклади завдань знаходяться нижче. Результати вислати на електронну скриньку, кожна підгрупа своєму вчителеві. Посилання:/11111/1213/robota_z_diagramami.docx
|
||
Історія України | «Розвиток освіти, науки та музичної культури в другій половині ХVІІІ ст.» |
1. Опрацювати §33 П. 1 – 6. С. 252 – 257; 2. Творче завдання (високий рівень) ● Чому Сковороду називають українським Сократом? Висловіть ставлення до міркувань Г. Сковороди (на вибір):
|
|
Всесвітня історія | «Просвітництво і промислова революція» |
1. Опрацювати §22. С. 178 – 191; 2. Виконайте завдання 16 – 17. С. 191 (письмово); 3. Творче завдання 18. С. 191. |
Відеоматеріали 1. Сяйво просвітництва https://www.youtube.com/watch?v=jlGCyaXQcmM 2. Діяльність вчених енциклопедистів https://www.youtube.com/watch?v=_PfiQA7zUh8 |
Мистецтво | Тема Реалізм образотворчому мистецтві | ||
Основи здоров'я |
Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання міліцією. Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі. |
§ 27 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Біологія |
1.Опрацюйте §49, 50 Теми «Поняття про сигнальні системи», «Навчання та пам’ять». |
|
|
Хімія | 1. Опрацювати параграф 37,завдання 2 с.204 2. Розв'язування задач. Завдання 7,8 с. 169 |
||
Українознавство | Щоденне та святкове харчування українців | ||
Трудове навчання |
Трудове навчання 8 кл.( хлопці) Об'єкт проектної діяльності № 4: сувенір Великодній.(вироби з фанери) Технологічний процес виготовлення виробу: опорядження. П/р. ІБЖД Трудове навчання 8кл.(дівчат) |
Рекомендований план роботи
з 11.04 по 17.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
Тема: «Відокремлена прикладка. Розділові знаки при ній».
|
1.Опрацювати параграф 35, виконати вправи 415,420. 2.Опрацювати параграф 36, виконати вправу 428. |
|
Українська література | 1.Тема: Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала. Життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність. 2.Позакласне читання. Іван Сенченко. Повість «Діамантовий берег». |
Опрацювати запитання 9-12 (с.186). | |
Англійська мова |
8-Б клас 1.Vocabulary box- ст.197 виписати слова в словник і ВИВЧИТИ!,скласти з кожним речення письмово; 2.пр.8ст.198- читати ,перекладати,поставити запитання до тексту письмово!. 3.впр. 1ст.199- читати,перекладати,написати лист про свій улюблений журнал, або газету. 8-А клас
|
||
Зарубіжна література |
1. Живопис бароко і класицизму, с.255-257 переказувати. 2. "Підсумкові запитання і завдання" виконати у зошиті письмово всі 4 рівні, с.257.
|
||
Алгебра |
1.Розв’язування вправ із теми «Квадратний тричлен». 2.Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних. |
Виконати: №780, №784. П.24 – опрацювати, вивчити означення. Виконати: №796, №800, №802. |
|
Геометрія |
1.Площа трикутника. 2.Розв’язування задач, використовуючи площу трикутника.
|
§22 (1) – опрацювати, виписати та вивчити формули. Виконати: №985, №987. Виконати: №994, №1006.
|
|
Фізика |
Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів. Закон Фарадея для електролізу.
|
Опрацювати §37. Розв'язати № 304-306. ст. 168. | |
Географія |
1.Вплив урбанізації на розселення населення. 2.Етнос і нації.
|
1.Опрацювати §54. Записати визначення,найбільші агломерації світу і України, найбільші мегаполіси. 2.Опрацювати §55. Записати головні поняття. |
|
Інформатика |
Загрузити документ і виконати задання від 16 ,17 .Приклади завдань знаходяться нижче. Результати вислати на електронну скриньку, кожна підгрупа своєму вчителеві. Посилання:
|
||
Історія України | «Поділи Речі Посполитої. Західноукраїнські землі в другій половині ХVІІІ ст.» |
1. Опрацювати §32 П. 4 – 6. С. 248 – 251; 2. Скласти таблицю «Поділи Речі Посполитої та українські землі». 3. Займіть обґрунтовану позицію. Олекса Довбуш, Максим Залізняк, Іван Гонта - борці за права народу чи безжальні розбійники і бандити? |
|
Всесвітня історія | «Практичне заняття №4. Реформи Петра І.» |
1. МійКлас: предмети Всесвітня історія «Практичне заняття №4» (виконати письмово); 2. Повторити § 18 – 21. |
|
Мистецтво | Музика доби романтизму | ||
Основи здоров'я |
Соціальна безпека Правова відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх |
§ 26 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Біологія |
1.Опрацюйте §47, 48 Теми «Поняття про вищу нервову діяльність» і «Умовні рефлекси». Дайте відповіді на запитання на с.224 і с.227 (в кінці параграфів, усно). |
|
|
Хімія | 1.Опрацювати параграф 25,завдання 3,4 с. 144 2. Виконати навчальний проект с. 185 |
Примітки: результати проекту відправити на електронну пошту yakimishin1983@gmail.com | |
Українознавство | Рослинна і тваринна символіка в народних піснях | ||
Трудове навчання |
Трудове навчання 8 кл.( хлопці) Об'єкт проектної діяльності № 4: сувенір Великодній.(вироби з фанери) Технологічний процес виготовлення деталей виробу: стругання, обпилювання, шліфування. П/р. ІБЖД Трудове навчання 8кл.(дівчат) |
Рекомендований план роботи
з 06.04 по 11.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова | Тема: «Поняття про відокремлені члени речення. Відокремлені другорядні члени речення. Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях». |
Опрацювати параграф 34, виконати вправи 398 (усно), 401, 403,408. |
|
Українська література | Тема: Контрольна робота № 5. Написати твір-роздум на тему «Без дружби життя не повноцінне», використавши приклади з повісті Ніни Бічуї. «Шпага Славка Беркути» (до двох сторінок). Тема: Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості і натовпу, дійсності та мрії |
Прочитати твір (с. 177-186). Відповідати на запитання 1-8 (с.186). | |
Англійська мова |
8-Б клас 1.впр.1,2,3,4ст.191-192письмово!!! Повторити параграфи 1-5 ст.257-260!!! 2.впр.5,6,7ст.193-194 письмово!!! 3впр.1,2 ст.194 опрацювати усно; 8-А клас Впр.4 ст.184.
|
||
Зарубіжна література |
1. Робота у зошиті (7-8речень). Довести, що комедія "Міщанин - шляхтич" не є " низьким" жанром. с.243-244. 2. Складіть у зошиті цитатну характеристику Журдена. (5цитат)
|
||
Алгебра |
1.Розв’язування квадратних рівнянь (повторити п.20 – п.22). 2.Квадратний тричлен та його корені. 3.Розв’язування вправ (повторити п.23). |
МійКлас. Перевірочна робота «Квадратні рівняння». П.23 – опрацювати, вивчити означення та теорему. Виконати: №775, №777, №778 (звернути увагу на вправу 1 ст. 183). Виконати: №783 (звернути увагу на вправу 2 ст. 184), МійКлас: перевірочна робота «Квадратний тричлен». |
|
Геометрія |
1.Розв’язування задач на знаходження площі трапеції. 2.Розв’язування задач на знаходження площ прямокутника, паралелограма та трапеції |
1.№939, №942, №945. 2.МійКлас: перевірочна робота «Площа паралелограма, прямокутника та трапеції». |
|
Фізика |
Розв’язування задач.
|
1.Розв’язати №282 ст. 153; №80;82 ст.181 2.Розв’язати тестові завдання №1-9 варіант 1 ст.176.. |
|
Географія |
1.Розміщення населення на земній кулі та в Україні. 2.Класифікація міст. Урбанізація. |
1.Опрацювати §52. 2.Опрацювати §53. Записати головні поняття і цифри. |
|
Інформатика |
Загрузити документ і виконати задання від 1 до 15 .Приклади завдань знаходяться нижче. Результати вислати на електронну скриньку, кожна підгрупа своєму вчителеві. Посилання:
|
||
Історія України | «Правобережна Україна в другій половині ХVІІІ ст.» |
1. Опрацювати §32 П. 1 – 3. С. 244 – 248; 2. Скласти історичні портрети керівників Коліївщини. 3. Творче завдання 14. С. 252. |
|
Всесвітня історія | «Поява Російської імперії» |
1. Опрацювати §21 С. 167 – 176; 2. Виконайте завдання 11. С. 176 (письмово); 3. Творче завдання 12. С. 176. |
|
Основи здоров'я |
Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я |
§ 25 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Біологія |
1.Опрацюйте §46 Тема «Сенсорні системи нюху та смаку». 2.Підготуйтесь до к/р.
|
1.Дайте відповіді на запитання на с.220 (в кінці параграфа, усно).
|
|
Хімія | 1. Виконати завдання 2(б,в);4(а,б) с.207 2. Опрацювати §36 |
||
Українознавство | Українські народні інструменти. Народні виконавці | ||
Трудове навчання |
Трудове навчання 8 кл.( хлопці) Об'єкт проектної діяльності № 4: сувенір Великодній.(вироби з фанери) Добір матеріалів, інструментів та обладнання. Технологічний процес виготовлення виробу: розмічання, пиляння. П/р. ІБЖД Трудове навчання 8кл.(дівчат) |