9 клас
Рекомендований план роботи
з 30.03 по 03.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
Українська мова Ст. 74 УМР Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю Вправа 117, всі завдання на сторінці 75 Вправи на повторення §29 ст. 179 вправи 319, 320, 323, 325 |
|
|
Українська література |
Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Вірш «Доля» (вивчити на пам ҆ ять) ст.239 «Росли укупочці, зросли…» Аналіз вірша . ст.240
|
||
Англійська мова | |||
Зарубіжна література |
|
||
Алгебра |
1.Розв’язування вправ із теми «Числові послідовності»(підсумок вивченого у розділі 3, ст.274, ст.275 – пригадати). 2.Узагальнення та систематизація знань із теми «Числові послідовності».
|
Виконати:№1 - №9, №10* та бонусне завдання * , ст.276. Виконання завдань із розділу IV. Числові послідовності у «Мій Клас» (вибірково із трьох тем по рівнях складності). |
|
Геометрія |
1.Подібність фігур. 2.Розв’язування задач із теми «Геометричні перетворення».
|
П.20 – опрацювати, вивчити означення і т.20.2. Виконати:№20.8,№20.25,№20.26. Виконання завдань із розділу V. Геометричні перетворення у «Мій Клас» (по рівнях складності).
|
|
Фізика |
1. Повторити §33, 34, 35. Розглянути алгоритм розв’язування задач із динаміки §35 ст. 221. 2. Розглянути розв’язок задачі №4 ст. 224 §35. 3. Розв’язати задачі вправа 34 №7 ст. 220; вправа 3 №6 ст. 226.
|
||
Географія |
1.Виробництво продуктів харчування в світі. 2.Харчова промисловість світу. |
1..Опрацювати §32, повт. §31, скласти міні-конспект. Опрацювати §33. |
|
Інформатика |
Опрацювати відео Конструювання сайтів |
||
Історія України | «Радикалізація українського руху на початку ХХ ст. Діяльність УГКЦ» |
1. Опрацювати §35. С. 237 – 242; 2. Виконайте завдання рубрики «Підсумуйте свої знання» 2 – 4. С. 242 (одне на вибір). |
|
Всесвітня історія |
«Австро-Угорщина – дуалістична монархія». «Доба Мейдзі» в Японській імперії |
1. § 20 С. 167 – 173; 2. § 21 С. 174 – 180. 3. Виконайте завдання 1 – 2. С. 173 (письмово). 4. Виконати завдання «1» з рубрики «Творчо попрацюйте». С. 173. |
|
Мистецтво |
Актори світового кіномистецтва.Подивитися фільми відомих світових кіностудій. |
||
Правознавство | «Кримінальне правопорушення та кримінальна відповідальність» |
1. § 24 С. 167 – 176. 2. Дати відповідь на запитання і завдання. С. 174 – 175. 3. Розв’яжіть ситуації. С. 175 – 176. |
|
Українознавство | Звичаї та обряди. виготовлення писанок. Техніка написання |
||
Основи здоров'я |
Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і «стать». |
§ 22 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Біологія |
1. Опрацюйте §44 «Основи еволюційної філогенії та систематики». 2. Опрацюйте §45 «Основні групи організмів».
|
1Дайте відповіді на запитання на с.175 2.Дайте відповіді на питання с.177 |
|
Хімія |
1.Опрацювати параграф 29 2. Опрацювати параграф 30 (виконати домашній експеремент) |
||
Трудове навчання |
Тема: Закріплення теми: Проекціювання деталей на три площини.
|
Завдання: На А- 4 форматі накреслити три вигляди деталі ст.47 мал.65 : в інтернет системі книжка креслення В.К.Сидоренко . (Рамочку і основний напис накреслити також). |
Рекомендований план роботи
з 23.03 по 25.03
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв҆ язком. Синонімія сполучникових і безсполучникових речень. |
§29. Вправи 324, 329, 330, 331 Зверніть увагу на послідовність синтаксичного розбору складного речення з різними видами зв҆ язку . Ст. 183 |
|
Українська література |
Тарас Григорович Шевченко поеми «Катерина», «Наймичка». Написати характеристику головної героїні поеми Т. Г. Шевченка «Катерина» |
||
Зарубіжна література | 1. Образ Елайзи Дулітл. Скласти план до образу і сенкан | ||
Алгебра |
1.Розв’язування вправ із теми «Геометрична прогресія» (повторити властивості та формули, вивченні у §19 та §20). |
Виконати: №3 (1,4), ст. 257, №2, ст.270, №5 (1,2), ст.271.
|
|
Геометрія |
1.Розв’язування задач із теми «Симетрія відносно прямої та точки, поворот» (повторити п.18, п.19). |
Виконати: №18.20, №18.28(побудувати у прямокутній системі координат), №19.21. |
|
Фізика | |||
Географія | Виробництво тканин, одягу, взуття | Опрацювати §31 | |
Інформатика |
Конструювання сайтів |
||
Мистецтво |
Тема Кінематографічні школи . |
Матеріал підручника. | |
Правознавство | «Адміністративне правопорушення та адміністративна відповідальність» |
1. §23 С. 161 – 167. 2. Дати відповідь на запитання і завдання. С. 166. 3. Розв’яжіть ситуацію. С. 167. |
|
Основи здоров'я |
Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками. Практична робота «Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками». |
§ 21 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Біологія |
1. Опрацюйте §42 «Еволюція людини». 2. Опрацюйте §43 «Світоглядні та наукові погляди на походження життя». Дайте відповіді на питання с.171 3. Перегляньте відеоролик на тему «Звідки беруться нові віруси». |
1. Дайте відповіді на запитання на с.167 2.Дайте відповіді на питання с.171
|
|
Хімія | 1. Опрацювати параграф 28, завдання 1—3, 6 с.183. |
Зареєструйтеся на платформі МійКлас |
|
Трудове навчання |
Тема: Закріплення теми: Проекціювання деталей на три площини.
|
Завдання: : На А- 4 форматі накреслити три вигляди деталі ст.47 мал.65 : в інтернет системі книжка креслення В.К.Сидоренко. (Рамочку і основний напис накреслити також). |
Рекомендований план роботи
з 16.03 по 21.03
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
Складне речення з різними видами зв҆ язку . §29, вправи 321, 326, 327, 328 Повторити §26 , 27, 28
|
Виконати вправи 306, 312,313 | |
Українська література |
Прочитати поеми Тараса Шевченка «Сон», «Кавказ», «І мертвим, і живим, і ненародженим…»
|
Опрацювати ст. 209-228 підручника , вивчити напам҆ ять фрагмент із даних творів ( завдання 5 ст. 228), виконати завдання на сторінках 217, 228 | |
Англійська мова |
|
||
Зарубіжна література |
1. Специфіка втілення античного міфу в пєсі Бернарда Шоу "Пігмаліон" 2. Динаміка образу Елайзи Дулітл . Скласти план характеристики Елайзи . |
1.Опрацювати сторінку 252-258 2.Опрацювати сторінку 258-268 |
|
Алгебра |
1.Сума перших n членів геометричної прогресії. 2.Розв’язування вправ (повторити формули, вивченні у § 20). 3.Готуємося до ДПА. |
1.§ 20 – опрацювати, вивчити формули. Виконати: №1 (1,6), ст.263; №3 (1,5), ст.265; №5 (1,3), ст.268 (звернути увагу на приклад 1, ст. 263; приклад 3, ст.264; приклад 5, ст.267). 2.Інтелектуальний фітнес: №1 (1,3,5,6*) №2 (1,2,5,6), №3*, ст.268. 3.Самостійна робота №15, ст. 269. |
|
Геометрія |
1.Симетрія відносно прямої. 2. Симетрія відносно точки. Поворот. |
П. 18 – опрацювати, вивчити означення та теорему 18.1. Виконати: №18.1, №18.7, №18.19 (побудувати у прямокутній системі координат). П. 19 – опрацювати, вивчити означення та теорему 19.1. Виконати: №19.1, №19.15 (побудувати у прямокутній системі координат), №19.17. |
|
Фізика |
1.Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння. Опрацювати §33. 2.Рух тіла під дією сили тяжіння. Опрацювати §34. 3.Рух тіла під дією кількох сил. Опрацювати §35. 4.Розв’язування задач. |
1.Розв’яз. Впр.33 №1,3,5 ст.214. 2.Розв’яз. Впр.34 №1,3,4 ст.220. Розв’яз. Впр.35 №1-4 ст.226. Розв’яз. №5,7 впр.35 ст.225. Розглянути розв’язки задач №1,2,3 ст.222-223.
|
|
Географія | Машинобудування світу і України | Опрацювати §28, 29, 30. Записати схему галузевої структури машинобудування, та найбільші машинобудівні центри світу і України | |
Інформатика |
Опрацювати §27.Персональне навчальне середовище |
Практична робота ст.189 п. 2. Документ створити у програмі Microsoft Word. |
|
Історія України | «Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях початку ХХ ст.» |
1. §34 С. 230 – 236; 2. Виконайте завдання 3 – 14. С. 236; |
|
Всесвітня історія | «Російська імперія у другій половині ХІХ – початку ХХ ст.» |
1. §19 С. 156 – 166; 2. Виконайте завдання 2 – 3. С. 166. |
|
Мистецтво | Роль декорації у створенні фільму. | Опрацюйте §23-24 | |
Правознавство | «Практичне заняття №7. Працевлаштування неповнолітніх» | 1. §22 С. 157 – 161 | |
Українознавство | Тема: Представники різних професій, митці, вчені, ,державні діячі як українська національна еліта Князь Ярослав Мудрий Володимир Великий, Данило Галицький |
||
Основи здоров'я |
Соціальний добробут. Соціальна компетентність Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. |
§ 21 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Біологія |
1. Опрацюйте §40 «Вид. Критерії виду». 2.Опрацюйте §41 «Адаптації – результат еволюційного процесу».
|
|