8 клас
Рекомендований план роботи
з 30.03 по 04.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова | 1.Тема: «Вставні слова, словосполучення і речення. Розділові знаки при вставних словах». 2.Тема: «Синтаксичний розбір простого ускладненого речення». |
1.Опрацювати параграф 33 (с.217-220), виконати вправи 386, 390. 2.Виконати вправу 395. |
|
Українська література | 1.Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. 2.Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Особливості композиції твору. |
1.Охарактеризувати один образ, використавши 2-3 цитати. 2.Виконати завдання 8 (с.176). |
|
Англійська мова |
8-б клас 1. впр. 4ст.184-знайти визначення слів і скласти речення зі словами ПИСЬМОВО! |
||
Зарубіжна література |
1. "Класицизм". Опрацювати с.236-239. 2. Мольєр. Переказувати с.239-242. Комедія "Міщанин - шляхтич" с.243-244. Опрацювати текст, дія І- ІІІ.с.245-252. |
||
Алгебра |
1. Розв’язування квадратних рівнянь (повторити формулу коренів квадратного рівняння). 2.Теорема Вієта. 3.Розв’язування вправ. |
1.Виконати:№711, №712,№715. 2.П.22 – опрацювати, вивчити теорему Вієта та теорему, обернену до теореми Вієта. Виконати №736, №741,№743(звернути увагу на вправу 2, ст.177). 3.Виконати:№748,№749,№757(звернути увагу на приклад 2, ст.176). |
|
Геометрія |
1.Розв’язування задач (повторити формули, вивченні у §20).
2.Площі паралелограма та трапеції. |
1.Виконати:№883,№888,№890.
2.§21 – опрацювати, вивчити т.34, т.35, наслідок із т.35 та наслідок 1, ст.196. Виписати формули для обчислення площ паралелограма, ромба і трапеції. Виконати: №922,№924,№937.
|
|
Фізика |
1.Закон Джоуля-Ленца. Електронагрівальні прилади.
|
1.Опрацювати §35,36. Розв’язати №274, 276, 280, 281, 283, 284, сторінка 153. | |
Географія |
1.Статево-віковий склад населення. 2.Механічний рух населення |
1.Повт. §50. Знати головні поняття і цифри. 2.Опрацювати §51. Скласти міні-конспект. |
|
Інформатика |
Загрузити документ і виконати задання від 1 до 15 .Приклади завдань знаходяться нижче. Результати вислати на електронну скриньку, кожна підгрупа своєму вчителеві. Посилання:
|
||
Історія України | «Південна Україна. Ліквідація Запорозької Січі» |
1. Опрацювати §31 С. 235 – 243; 2. Виконайте завдання 12 – 13. С. 244; 3. Творче завдання 14. С. 244. |
|
Всесвітня історія | «Московська держава» |
1. Опрацювати §20 С. 155 – 166; 2. Виконайте завдання 10 – 12. С. 167 (письмово); 3. Творче завдання 13. С. 167.
1.Ліквідація Запорізької Січі I Пишемо історію відео https://www.youtube.com/watch?v=4fzcQAqYj5E
https://www.youtube.com/watch?v=bjV_cFZFyB4 2.Ліквідація Кримського ханства https://www.youtube.com/watch?time_continue=351&v=2gu_FhdWZqU&feature=emb_logo |
|
Основи здоров'я |
Екологічна безпека Забруднення навколишнього середовища і здоров’я. Питна вода і здоров’я. Небезпека купання у забруднених водоймах |
§ 24 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Біологія |
1.Опрацюйте §44,45 підручника . Теми «Слухова сенсорна система» та «Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю». Дайте відповіді на запитання на с.212 та с.216 (в кінці параграфів, усно).
|
2. Перегляньте наступні відео: |
|
Хімія | 1. Опрацювати §38, завдання 2(а,г) с.207 2.Опрацювати §38, завдання 4(в,г) с.207 |
||
Українознавство | Я в родині, моя відповідальність за взаєморозуміння в родині8 клас Українська народна пісня. Її жанри та різновиди 30.03 |
||
Трудове навчання |
Об'єкт проектної діяльності № 4: сувенір Великодній.(вироби з фанери) Визначення завдань. Планування проектної діяльності. Моделі-аналоги конструкцій світильника. Проектування та конструювання виробу. П/р. ІБЖД Трудове навчання 8 кл.( дівчата) |
Рекомендований план роботи
з 23.03 по 25.03
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова | Тема: «Вставні слова, словосполучення і речення» |
Опрацювати параграф 33 (с.214-216), виконати вправи 381 (усно), 382 (письмово). | |
Українська література | Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі. |
Прочитати уривки із повісті (с. 165-176). Вміти аналізувати твір за запитаннями підручника на с.176, виконати письмово завдання 11. | |
Англійська мова | 8-б клас 1.Vocabulary box ст.183 виписати у словник і вивчити!!! впр.1(а) ст.182 письмово; впр.1(b)ст.182 читати,перекладати; впр.2,3 ст.183 письмово. |
||
Зарубіжна література |
|
||
Алгебра |
1.Формула коренів квадратного рівняння. |
П. 21 - опрацювати, вивчити формули та підсумок у таблиці на ст. 168. Виконати: №701, №704, №705, №706.
|
|
Геометрія |
1.Поняття площі многокутника. Площа прямокутника та квадрата. |
§20 - опрацювати, вивчити формули. Виконати: №876,№877,№881 |
|
Географія | Статево віковий склад населення. Демографічна ситуація. | Опрацювати §50. | |
Інформатика |
Абсолютні, відносні та мішані посилання на комірки та діапазони комірок |
||
Мистецтво | Тема Романтизм в образотворчому мистецтві. | Опрацювати параграф 30 | |
Основи здоров'я |
Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів та пасажирів мотоцикла. Небезпека керування транспортним засобом у нетверезому стані |
§ 23 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми |
|
Біологія |
1. Перегляньте відеоролики на тему «Будова ока». 2.Опрацюйте §42,43 підручника .
1)https://www.youtube.com/watch?v=clgJVqQerIg 2)https://www.youtube.com/watch?v=OlMPTsA5rKk 3)https://www.youtube.com/watch?v=JnwSdQT14wo&t=472s Теми «Зорова сенсорна система людини» та «Особливості функціонування ока людини».
|
2.Дайте відповіді на запитання на с.201 та с.207 (в кінці параграфів). | |
Хімія | 1. Опрацювати параграф 35,завдання 3,4 с. 198. |
Зареєструйтеся на платформі МійКлас | |
Трудове навчання |
Проект: «Моя зачіска». Догляд за волоссям. Зміна кольору волосся. Зачіски та особливості добору зачісок. https://zachiska.com/uk/cholovichi/yaku-zachisku-vybraty-cholovikovi/ |
Рекомендований план роботи
з 16.03 по 21.03
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова | Тема: «Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертанні. Риторичні звертання». |
Опрацювати параграф 32, виконати вправи 356, 359, 341. | |
Українська література | Тема: Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі. Прочитати біографію та уривки із повісті (с. 142-165). |
Вміти аналізувати твір за запитаннями підручника. | |
Англійська мова | 8-б клас Пн.16.03-впр.8 ст.160-161 впр.9 ст.161-162 впр.8ст.168 письмово Ср.18.03- впр.9,10,11 ст.168 -169 письмово впр.12 ст.169-170 відповісти на запитання впр.1,2,3 ст.174 Пт. 20.03- впр.4 ст.175-176 впр.5,7 ст.176-177письмово 8-а клас |
1. Повторити правила ст.122,146. 2.Повторити лексику теми "Книги-наші друзі" та "Музика". |
|
Зарубіжна література |
1) Бароко як доба і художній напрям. Опрацювати с.230-233. 2) Джон Донн. Опрацювати с.233-235. Сонет 19 виразно читати,
|
1.Відповідати на питання "Перевір себе" с.233. 2.с.236 "Літературний практикум" , завд. 1,3,4.
|
|
Алгебра |
1.Розв’язування вправ із теми «Квадратні корені. Дійсні числа». Повторити основні означення та правила, які вивчено у §2. 2. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. 3. Розв’язування неповних квадратних рівнянь |
1.Виконати завдання для самоперевірки №4 (ст.158 по рівнях складності). §3, п.20 – опрацювати. Виконати: №670, №672, №674 (звернути увагу на приклади розв’язування рівнянь у таблиці, ст. 163). Виконати: №677, №678, №681(звернути увагу на вправу 2, ст.163). |
|
Геометрія |
1.Многокутник, вписаний у коло і многокутник, описаний навколо кола. 2. Розв’язування задач (повторити §19) |
§ 19 – опрацювати, вивчити правила. Виконати: №836, №837, №841, №842 (звернути увагу на розв’язання задачі 2, ст.183). Виконати: №851, №852, №861, №866 (пригадати властивість трапеції, описаної навколо кола). |
|
Фізика |
1.Послідовне з’єднання провідників. Опрацювати §31. 2 Паралельне з’єднання провідників та змішане. Опрацювати §32. 3.Розв’язування задач на послідовне, паралельне та змішане з’єднання провідників. 4. Робота і потужність електричного струму. Опрацювати § 33-34. |
1.Розв’яз. №256,257. ст.142. 2.. Розв’яз. №266, 267. Ст.142. Розглянути розв’язки задач на ст. 141,142. 3.Розглянути задачі інтернетресурсу з даних тем. 4.Розв’яз. №268,269,278,279.Ст.152-153. |
|
Географія |
1.Моніторинг навколишнього середовища 2.Зміна кількості населення |
1.Опрацювати §47, повторити §46, 48. Дати письмову відповідь на запитання ст..229. 2.Опрацювати §49, зробити конспект до параграфа |
Написати головні поняття і цифри. |
Інформатика |
Опрацювати §27. Графічне відображення даних мовою програмування |
||
Історія України | «Лівобережна Україна в другій половині XVІІІ ст. Ліквідація Гетьманщини» |
1. §30 С. 229 – 235; 2. Виконайте завдання 9 – 10. С. 235; 3. Творче завдання 11. С. 235. |
|
Всесвітня історія | «Османська імперія. Річ Посполита» |
1. §18 – 19 С. 138 – 154; 2. Виконайте завдання 7 – 8. С. 144; 3. Виконайте завдання 9 і 12. С. 154. |
|
Мистецтво | Музика епохи класицизму.Опрацюйте §26-27 | ||
Основи здоров'я |
Безпека на дорозі Організація дорожнього руху. Модель безпечного дорожнього середовища («трикутник небезпеки»). Правила дорожнього руху. Регулювання дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі. |
§ 22 підручника,
|