5 клас
Рекомендований план роботи з 12.05 по 15.05
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
1.Розділові знаки при прямій мові. 2.Тренувальні вправи |
1.с. 220-221 Вправа 509 2. с. 221 Вправа 510 3. с.221 Вправа 512, повторити правила |
|
Українська література |
1.Микола Вінграновський. Гармонія людини й природи в повісті «Сіроманець» 2.Гуманізм повісті М Вінграновського «Сіроманець»
|
2.ст. 234-241 прочитати, відповідати на питання на с. 241-242 |
|
Зарубіжна література |
5-А клас 1.Пауль Маар "Машина для здійснення бажань , або Суботик повертається в суботу". 2."Машина для здійснення бажань , або Суботик повертається в суботу". 5-Б клас 1. "Зима- Чарівниця" -персонажі твору, втілення в них доброти та щирості. Розвиток зв'язного мовлення (усно). Представлення улюбленого твору сучасної дитячої літератури. Скласти твір- роздум. |
5-А клас 1.Д/з. Переказувати с. 285- 287. Прочитати казкову повість про Суботика. 2. Д/з. "Краса слова" , переказувати с. 287 - 289. Відповідати усно "Перевірте себе" с. 289. Підготуватись до тематичної контрольної роботи. Повторити "Сучасна література" с. 265-289. |
|
Математика |
1. Повторення. Рівняння. Повторити §16
2. Звичайні дроби. Повторити розділ 5.
3. Звичайні дроби. Повторити розділ 5. |
Домашне завдання дано у групу Viber.
|
|
Природознавство |
1.Охорона природи. Червона книга. 2.Заповідники, заказники, національні парки. |
Опрацювати §47,48 |
|
Інформатика |
Цикли з умовами |
|
|
Історія України |
«Наука та освіта: тепер і колись» |
1. Опрацювати §25 С. 245 – 250; 2. Виконайте завдання рубрики «Домашнє завдання» п. 5.1 – 5.7. С. 252 (письмово в зошиті). |
|
Основи здоров'я |
Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді. |
§ 29 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми Практична робота «Моделювання ситуації надання допомоги постраждалому при тепловому або сонячному ударі». Виконати завдання за посиланням join.naurok.ua Код доступу 660945 |
|
Образотворче мистецтво |
Тема: Мистецтво навколо нас.
|
Завдання : Створити декоративний малюнок «Клоун». | |
Християнська етика |
Найдорожча, наймиліша матінка моя |
||
Трудове навчання |
Трудове навчання 5клас (хлопці ) Проект 7:Головоломка з дроту Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення виробу. П/р. ІБЖД Підготовка шаблонів для виконання. Добір матеріалів, інструментів. Виготовлення виробу. Трудове навчання 5клас (дівчата) Отримання деталей іграшки
|
Виконати завдання за посиланням join.naurok.ua Код доступу 949144 Код доступу 243621 |
Рекомендований план роботи з 04.05 по 8.05
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
1.Складне речення. Побудова складних речень 2.Синтаксичний розбір складних речень 4.Тренувальні вправи 5.Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові
|
1.Дом завд с.216-216 Впр.500, 501, повт правила 2.Дом завд с.216 Впр.504 (за зразком на с.218) 3.Дом завд с.217 Впр.503 4.Дом завд с.219-220 вивчити правила, Вправа 507( усно), 508( письмово) |
|
Українська література |
1.Григір Тютюнник «Дивак». Паралельність і єдність двох світів- природи й людини 2.Григір Тютюнник «Дивак». Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
|
1.Домашня завдання: ст.220-222 читати й переказувати, відповідати на пит. ст.223 2.Домашня завдання: Підготуйте повідомлення, у якому висловіть власні міркування про характер хлопчика, оцініть його незвичну поведінку
Прочитай описи природи у творі. У чому, на твою думку, секрети майстерності письменника в зображенні природи? |
|
Зарубіжна література |
5-А клас 1. Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Переказувати"Краса слова" с.281-282. 2. "Капелюх чарівника". Творче завдання "Що вам сподобалося в домі мумі-тролів і в їхніх стосунках?" (Переслали роботу наViber до 08.05.20) 5-Б клас Туве Янсон "Зима- чарівниця", персонажі твору їх образи. 2.Описати Долину зимою і весною. Ввести художні образи. Опрацювати ст. 283-284 |
5-А клас 1. |
|
Математика |
Контрольна робота.
Повторення. Лічба, вимірювання і числа. Повторити розділ 1. Дії першого ступеня з натуральними числами. Повторити розділ 2. Дії другого ступеня з натуральними числами. Повторити розділ 3. |
Завдання дано у групу Viber.
Домашне завдання дано у групу Viber.
Домашне завдання дано у групу Viber.
Домашне завдання дано у групу Viber.
|
|
Природознавство |
Екологічні проблеми та їх розв’язання. Підготуватися до тематичної.
|
Повт. §46. Повт. §33-44. |
Тематична буде 07.05. Повідомлю в групу.
|
Інформатика |
Виконати тести: http://armonline.pp.ua/programuvannya/testy-na-temu-algorytmy-ta-vykonavtsi/ |
|
|
Історія України |
«Праця і господарство: колись і сьогодні»
|
1. Опрацювати §24 С. 235 – 244; 2. На основі інформації від батьків, а також доступних писемних і речових джерел: 1) Підготувати повідомлення (міні-проект) про одяг людини в минулому; 2) підготувати повідомлення (міні-проект) про харчування людей у минулому; 3) скласти розповідь про родинні традиції та свята. (один на вибір). |
|
Основи здоров'я |
Підручні рятувальні засоби. |
§ 29 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми Практична робота «Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів». Виконати завдання за посиланням join.naurok.ua Код доступу 660945 |
|
Образотворче мистецтво |
Тема: Петриківський розпис. За посиланням https://www.youtube.com/watch?v=7-S9G5mepMA
|
Завдання : Створити зображення декоративної квітки (кетяга калини). | |
Музичне мистецтво | Опрацювати ст.154-157 | ||
Християнська етика |
Ісус Христос- Спаси тільки душі і тіла |
||
Трудове навчання |
Трудове навчання 5клас (хлопці ) Проект 7:Головоломка з дроту Вибір та обґрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Складання плану виготовлення виробу Проектування методом фантазування. Графічне зображення. П/р. ІБЖД Створення ескізного рисунка виробу Трудове навчання 5клас (дівчата) Пошук виробів-аналогів . Розробка ескізного малюнка м'якої іграшки. |
Виконати завдання за посиланням join.naurok.ua Код доступу 949144 Код доступу 243621 |
Рекомендований план роботи з 27.04 по 30.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
|
1Дом. завд. с.213-216 Впр 497, 498, вивчити правила 2.Дом. завд. с.216-217 Впр 500, 503 3.Дом. завд. с. 216 Впр 499 |
|
Українська література |
2.Григір Тютюнник. Життя і творчість письменника. Оповідання «Дивак»
|
1.Дом. завд. с 214-215 прочитати, відповідати на питання на с.21 2.Дом. завд. с.214-219, прочитати, відповідати на пит. на с.219 Виписати твори, які в дитинстві любив читати майбутній письменник (Г. Тютюнник). |
|
Зарубіжна література |
5-А клас 1. Туве Янсон. "Капелюх чарівника." 2. "Капелюх чарівника." Прочитати скорочено в інтернеті. 5-Б клас 1. Яскравість і щирість головного героя Чарлі. Скласти сенкан до характеристики хлопчика. Туве Янсон- фінська письменниця, прочитати твір "Капелюх чарівника"
|
5-А клас 1.Самостійно опрацювати с.276-279. 2.Переказувати близько до тексту зміст прочитаного твору. |
|
Математика |
Відсотки. Середнє арифметичне. Опрацювати §32, 33, 34
Відсотки. Середнє арифметичне. Опрацювати §32, 33, 34
Розв’язування вправ. Опрацювати §32, 33, 34 |
Домашне завдання дано у групу Viber.
Домашне завдання дано у групу Viber.
Домашне завдання дано у групу Viber.
|
|
Природознавство |
Екологічні проблеми та їх розв’язання. |
Екологічні проблеми та їх розв’язання. |
Виконати завдання 5, ст..206. |
Інформатика |
Опрацювати відео https://youtu.be/zebwROY-CmQ
|
|
|
Основи здоров'я |
Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. |
§ 28 підручника, опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми Практична робота «Відпрацювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення». Виконати завдання за посиланням join.naurok.ua Код доступу 769077, Код доступу 628690
|
|
Образотворче мистецтво |
Тема: Народні промисли. Тематична робота.
|
Завдання : Створити декоративний натюрморт. (Глечик , вишитий рушник, тарілка, писанки). | |
Музичне мистецтво | Опрацювати ст.148-153 | ||
Християнська етика |
Воскресіння Христове |
||
Трудове навчання |
Трудове навчання 5клас (хлопці ) Писанка (оберіг) Остаточна обробка виробу. П/р. ІБЖД . Презентація виготовлених виробів. Оцінювання робіт Захист проекту. Трудове навчання 5клас (дівчата) |
Фото писанок прислати мені у вайбер. Виконати завдання за посиланням join.naurok.ua Код доступу </ |