Адаптація п'ятикласників
При переході дитини з початкової до середньої школи, як вчитель так і самі діти стикаються з різноманітними труднощами. Адже індивідуальні особливості дитини до яких пристосовується вчитель початкової школи досить часто набувають проблеми у середній школі та становлять ризик шкільної дезадаптації.
Метою психодіагностики є вивчення інтелектуальної, мотиваційної, психологічної готовності учнів 5-х класів до умов навчання у середній школі.
17.11.2017р. практичним психологом Коркішко Г.М. та соціальним педагогом Гриб Г.М. проводився комплекс діагностик.
1. Визначення рівня адаптованості до навчання у середній школі.
2. Діагностика внутрішнішньосімейних відносин.
3. Дослідження референтного кола спілкування за методикою О.В.Щедріної.
4. Соціометричне дослідження ’’учень-учень’’.
5. Анкета п’ятикласника.