A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Новокалинівський опорний заклад загальної середньої освіти
Самбірського району Львівської області

6 клас

 

Рекомендований  план роботи  з 21.04 по 25.04

Предмет Матеріал          Самостійне опрацювання      Примітка
Українська мова

6-Б клас
Українська мова
Займенник.Розряди займенників.
Параграф 59, вправа 504, 506.
Особові займенники.Зворотний 
 займенник себе.
Параграф 60, вправа 508, 511, 513.

 

 

 

 
Українська література

6-Б клас

Леонід Глібов." Щука" .
Дати відповіді на запитання підручника, намалювати ілюстрації до байки.
Леонід Глібов. "Муха і Бджола" 
Записати цитатний план байки.

 

 

 

 
Англійська мова

 

1. Опрацювати ст .171 

Повторити означений артикль THE.

Вправа 1,2 (а,б) ст. 172 (письмово) 

2.Опрацювати інформацію з таблиці Remember, виписати та вивчити невідомі слова.

Вправа 3 (а,б) ст. 173 письмово

Вправа 1 ст. 174 відповісти на запитання (усно)

Вправа 2 ст. 174 - 175 (читати, перекладати)

              

 

 

 
Зарубіжна література

Робота з текстом.с.179. Дати письмову відповідь на питання 1,2,3. (Переслати роботу на Viber) до 25.04.2020

 

 

 
Математика Перпендикулярні та паралельні прямі

 Параграф 33 №1490;№1492; №1494; №  1498; №1500; №1502;№1504;№1506

 
Географія

Підземні води.

Опрацювати §53, записати основні поняття. Письмово виконати тест на ст..211.

Повторити §41-53 для тематичної після закінчення карантину.

Інформатика

Опрацювати:  Вкладені  алгоритмічні структури повторення та розгалуження

https://www.youtube.com/watch?v=uAXlUEqm8Ao

 

 

 
Історія України

1. «Диктатура Гая Юлія Цезаря»

2. «Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа»

1. Опрацювати § 43 С. 185 – 189.

2. Відповісти на запитання після параграфу.

3. Дайте відповідь на запитання:

Чому римляни поступилися своєю свободою на користь диктатури Цезаря?

1. Опрацювати § 44 С. 189 – 194.

2. Відповісти на запитання після параграфу.

3. Скласти історичний портрет Октавіана Августа.

4. Повторити § 30 – 38.

Відеоматеріали

1. Відео «Юлій Цезар»

https://history.vn.ua/pidruchniki/world-and-ukraine-history-integrated-course-6-class-sshypak-2019/world-and-ukraine-history-integrated-course-6-class-sshypak-2019.files/image337.jpg

2. Октавіан Август

https://www.youtube.com/watch?v=Fam1WBVhpPU

Біологія

1. Опрацюйте §49 з підручника

 2. Опрацюйте §50 з підручника

1.У робочому зошиті заповнити пункт 49

     Тема «Макроскопічні гриби».

2.У робочому зошиті заповнити пункт 50

     Тема «Отруйні гриби».

 
Основи здоров'я

Пожежна безпека оселі

Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку

Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.

§ 27   підручника,

опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми Практична робота «Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі».

 
Образотворче мистецтво   

       Тема: Український народний одяг.

       Техніка виконання:  графіка. Матеріали та інструменти:           Альбом, фарби, пензлі, графічні матеріали.

Завдання:  Створити ескіз традиційного українського вбрання свого регіону.  
Музичне мистецтво Опрацювати  в підручнику ст. 181 184-187    
Українознавство
Християнські свята
 
   
Трудове навчання

Трудове навчання 6 Кл (дівчата)

Остаточна обробка виробу. Захист проекту. Надіслати світлини виготовлених листівок вчителеві  на вайбер

   

 

Рекомендований  план роботи  з 13.04 по 17.04

Предмет Матеріал          Самостійне опрацювання      Примітка
Українська мова
1.Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. 
Параграф 56, вправа 479, 481, 483.
2.Морфологічний розбір числівника.
С. 180, 181, вправа 484
3.Уживання числівників із іменниками 

 

1.Параграф 56, вправа 479, 481, 483.

2.С. 180, 181, вправа 484

3.Параграф 57, вправа 487, 489, 492 

 

 

 
Українська література


1.Гумористичне і сатиричне зображення. 

2.Леонід Глібов. Визначний український байкар. Побудова байки.
3.Л. Глібов "Щука"
Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника

 

1. Д/з Опрацювати теоретичний матеріал підручника, с.215.

2.Д/з Вивчити визначення: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль, с.  216-218

3.Д/з скласти і записати цитатний план байки 

 
Англійська мова

 

              

 

  1. Вправа 2 ст. 167 (vocabulary box) , виписати у словник невідомі слова та вивчити .

Вправа 4 (а) читати, перекладати.

Вправа 4 (б) відповісти на запитання.

  1.  Опрацювати ст. 171

Вивчити правило (означений артикль the)

Опрацюйте параграф § 3 ,  § 4 ст. 197-198

 Виконати письмово впр. 1,2 ст. 172-173

 

 
Зарубіжна література

1. Мацуо Басьо, с.170-171 опрацювати. Виразно читати хайку с.172-174. "Перевірте себе", на питання N4 дати відповідь у зошиті.

2. Роберт Бернс, с.176-177 опрацювати. Виразно читати вірш "Моє серце в верховині і душа моя..." Вивчити термін "ліричний герой" с.177

"Перевірте себе", на питання N3 дати відповідь у зошиті.

 

 

 
Математика Застосування рівнянь до розв'язування задач

Опрацювати §32  №1440;1442;1444;1448;1452;1454;1456

 
Географія

1.Болота. Штучні водойми.

2.Льодовики та багаторічна мерзлота.

1.Опрацювати §50,51. Записати визначення.

2.Опрацювати §52. Записати визначення.

Інформатика

Опрацювати презентацію,та виконати практичне завдання

/11111/1213/6_klas_urok_22.pptx

 

Завдання до практичної роботи

/11111/1213/praktichne_zavdannja_urok_22.docx

 
Історія України

1. «Римська республіка в ІІ ст. до н. е.»

2. «Релігія, сім’я, виховання та господарство давніх римлян»

1. Опрацювати § 41 С. 176 – 180.

2. Скласти кросворд із 12 слів до теми уроку.                  

3. Скласти таблицю «Пунічні війни» (Причини. Привід. Тривалість війни (Роки). Основні події. Результат війни).

1. Опрацювати § 41 С. 180 – 185.

2. Скласти усну розповідь про життя мешканців римського рабовласницького маєтку за ілюстрацією на с. 185 підручника.

Відеоматеріали

1. Битва при Каннах (укр.)

https://www.youtube.com/watch?v=pF3Lz0ChuLk

2. Римська сім'я та виховання дітей в Давньому Римі (укр.) Давня Греція та Рим

https://www.youtube.com/watch?v=25OJgQYYofI

3. Римська община. Життя й побут громадян Давнього Риму

https://www.youtube.com/watch?v=T43F3FxlKks

Біологія

     1. Опрацюйте §47 з підручника

У робочому зошиті заповнити пункт 47

     Тема «Поняття про гриби та особливості їх живлення».

 

     2. Опрацюйте §48 з підручника

У робочому зошиті заповнити пункт 48

     Тема «Особливості будови грибів».

   
Основи здоров'я

Безпека при користуванні засобами побутової хімії.

 

§ 26   підручника,

опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми Практична робота «Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії. Вивчення вмісту домашньої аптечки». «Моделювання допомоги при попаданні на тіло речовин побутової хімії та при отруєнні ними».

 
Образотворче мистецтво

             

 

          Тема: Побутовий жанр у народному  мистецтві.

Техніка виконання:  графіка. Матеріали та інструменти: Альбом, графічні матеріали, фарби, пензлі.

Завдання:  Створити композицію  « Великдень».  
Музичне мистецтво Опрацювати  в підручнику ст. 172-178    
Українознавство Традиції, звичаї та обряди української родини: уродини, хрестини, весілля

 
   
Трудове навчання Трудове навчання 6 Кл (дівчата)
Виготовлення листівки з елементами у техніці квілінгу. Виготовити листівку до свята Пасхи.
   

Рекомендований  план роботи  з 06.03 по 11.04

Предмет Матеріал          Самостійне опрацювання      Примітка
Українська мова 1. Відмінювання кількісних числівників.

2.Відмінювання дробових і збірних числівників.

2.Відмінювання порядкових числівників.
Параграф 56, вправа 474, 478.

1.Параграф 54, вправа 453, 454, 458.

2. Параграф 55, вправа 466, 469.

3.Параграф 56, вправа 474, 478.

 

 

 
Українська література 1.Л.Воронина "Таємне товариство боягузів".

2. Друзі й вороги Клима Джури.

3.Еволюція Клима від боягуза до супергероя.

 

1.Д/з. Прочитати XII-XXII розділи  повісті, скласти план до них.

2.Д/з. Прочитати XXIV-XXXV розділи повісті, виписати цитати до характеристики Клима.

3.Д/з. Охарактеризувати образ Клима, користуючись пам'яткою на с. 236.

 

 
Англійська мова

 1.    Опрацювати сторінку 157 (So many places) 

2.    Опрацювати сторінку 160. 

Вправа 3 сторінка 163 (читати, перекладати) 3.    Vocabulary  box (сторінка 164) ,виписати слова у словник і вивчити.

              

 

1.Вправа 1 сторінка 157 (vocabulary), виписати у словник невідомі слова та вивчити

 Вправа 2, 3, 4 сторінка 158 (письмово) 

2.Вправа 2 (а) сторінка 161 відповісти на запитання (усно)

 Вправа 2 (б) сторінка 161, 162 (читати, перекладати текст) 

3.Вправа 4 сторінка 164 (письмово) 

      Вправа 5 сторінка 164-166

 

 
Зарубіжна література

1. Прочитати текст " Маленький принц". с.160-163

2. Прочитати й переказувати текст с.164-166.

1.У зошиті відповісти коротко на питання N3, с.163.

2. Дати усні відповіді на запитання 1-3 с.166. В зошиті записати поняття "притча" та характерні ознаки притчі, с.166.

 

 
Математика Рівняння.Основні властивості рівнянь

Опрацювати §31 №1416;1418;1422;1424;1426;1428

 
Географія

Робота і характер течії річок.

Озера.

Опрацювати §48

Опрацювати §49. Записати типи озер і визначення.

Вміти показувати найбільші річки і озера світу.

Інформатика

Опрацювати відео

https://www.youtube.com/watch?v=V0dcw0rcaDU

   
Історія України

1. «Природні умови Італії та виникнення міста Риму»

2. «Римська республіка V – середини ІІІ ст. до н. е.»

1. Опрацювати § 39 С. 167 – 171.

2. Намалювати ілюстрацію до легенди заснування міста Рима, скласти кросворд (одне на вибір).                   

3. Порівняйте природні умови Греції та Італії у вигляді таблиці. Питання для порівняння (Півострів, на якому знаходяться, Якими морями омиваються, клімат, рельєф, острови, Особливості прибережної смуги, корисні копалини)

1. Опрацювати § 40 С. 172 – 176.

2. Пояснити римські крилаті вислови С. 175. (записати їх в зошиті)

 

Біологія

1. Опрацюйте §46 з підручника

2. У робочому зошиті виконайте практичні роботи № 3, 4

Фото практичних робіт відправити мені на Viber.

1.У робочому зошиті заповнити пункт 46

     Тема «Рослинні угруповання».

 
Основи здоров'я

Безпека в побуті й навколишньому середовищі. Безпека в побуті

Правила користування газовими приладами, електроприладами,  водогоном, тепловими мережами.

§ 23, 24,   підручника,

опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми Практична робота «Відпрацювання навичок безпечної поведінки при небезпеці ураження електричним струмом та допомоги при уражені електричним струмом»

 
Образотворче мистецтво   

             

          1.  Тема: Побутовий жанр у народному  мистецтві.

         Техніка виконання:  графіка. Матеріали

         та інструменти: Альбом, графічні         матеріали, фарби, пензлі.

Завдання:  Намалювати сюжетно - тематичну композицію «Моя сім’я”.  
Музичне мистецтво Опрацювати  в підручнику ст. 172-178    
Українознавство  

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень