A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Новокалинівський опорний заклад загальної середньої освіти
Самбірського району Львівської області

6 клас

Рекомендований  план роботи  з 30.03 по 04.04

 

Предмет Матеріал          Самостійне опрацювання      Примітка
Англійська мова

                       Англійська мова 6-і класи

1. Опрацювати матеріал на ст. 152

             Виконати вправу 4,5,6 (письмово )

             Повторити Present Perfect  та Past Simple

2.  Вправа 6 ст. 152 (письмово)

            Вправа 7 ст.153 (a , b)

3.   Слова виписати та вивчити на ст.154

           Скласти розповідь про свою улюблену подорож

           Вправа 1 ст.153-154 (читати і перекладати)

           Вправа 2  ст.154 (письмово)

4. Вправа 4  ст 154 -155 (a , b). Вивчити діалог.

Вправа 1 ст. 156

   
Зарубіжна література

1. Антуан де Сент -Екзюпері. с.153-155.

"Маленький принц". Історія створення.с.155. Переказувати.

2. Опрацювати текст. с.156-160, IV-V розділ, усні відповіді на 1-4 запитання.

   
Математика Спрощення виразів. Рівняння. Основні властивості рівнянь. §30,31(ст.241)

№1385, 1387, 1389.

№1415(1-3), 1417(1-3)

 
Географія

1.Життя в морях і океанах. Океан та людина.

2.Води суходолу. Річки.

1.Опрацювати §45, 46. Повт. §43, 44.

2.Опрацювати §47.

 

1.За §45 записати визначення.

2.Записати головні поняття, та вміти показувати головні річки.

 

Інформатика

Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

https://www.youtube.com/watch?v=XjdwPi74aWU

   
Історія України

1.«Елліністичні держави в ІV – ІІ ст. до н. е. Культура еллінізму»

2.Практичне заняття 9. «Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України»

 

Відеоматеріали

Античні міста держави у Північному Причорномор'ї та Криму

https://www.youtube.com/watch?time_continue=96&v=nmSpatM_sxo&feature=emb_logo

"Грецькі міста - поліси"

https://www.youtube.com/watch?v=Zo4fY6yKchk&feature=emb_err_watch_on_yt

1. Опрацювати § 37 С. 158 – 162.

2. Творче завдання (одне на вибір).                   

2.1. Уявіть, що вам довелося побувати в Александрії Єгипетській (побудована в 332 році до н.е.). Складіть розповідь – опис цього міста. Використайте текст підручника й ілюстрації.

2.2. Наскільки доречно характеризувати створення імперії Александра Македонського висловом зустріч цивілізацій. Чи зміг Александр Македонський, об’єднавши в одній імперії багато народів, створити одну цивілізацію.
 
Біологія

 

     1. Опрацюйте §44, 45 з підручника

У робочому зошиті заповнити пункт 44, 45

     Теми «Принципи біологічної систематики і різноманітність покритонасінних» та «Екологічні групи і життєві форми рослин».

     2. На подвійних аркушах паперу виконайте контрольну роботу.

Фото к/р відправити мені на Viber.

   
Основи здоров'я

Стосунки з однолітками

Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі

§ 20, 21  підручника,

опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми
 
Образотворче мистецтво

               Тема:  Сюжетно-тематична картина. Побутовий жанр.

Техніка виконання : живопис. Матеріали та інструменти: фарби, пензлики.

Завдання:  Намалювати композицію-спогад у теплому або холодному  колориті.  
Музичне мистецтво Опрацювати  в підручнику ст.166-171.     
Українознавство
Поняття "родина".
Українські родини в минулому 

 
   
Трудове навчання Трудове навчання 6кл. (Дівчата)
Виготовлення пасхальної листівки. Створити приклади методом біоформ. Дібрати моделі-аналоги. Графічно зобразити їх.
   

Рекомендований  план роботи  з 23.03 по 25.03

Предмет Матеріал                                                             Самостійне опрацювання                               Примітка
Українська мова

6-Б клас
1.Числівники прості, складні й складені. Роздільне написання складених числівників 
2. Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові 

 

1.Опрацювати параграф 52 впр. 437, 438;

2.Опрацювати параграф 53 впр. 440, 446, 449

3.Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень, або за картиною
впр. 608, с. 242-243

 
Українська література


6-Б клас
1.Цитатна характеристика головних героїв повісті Я. Стельмаха  "Митькозавр з Юрківки"
2.Леся Воронина-сучасна письменниця. "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку номер 9"
3. Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності 

1.Д/з Виписати в зошит із твору цитати про дружбу головних героїв

2.Д/з с. 195-196 вивчити

3.Д/з Прочитати 1-11 розділи повісті, переказувати

 

 

 
Англійська мова

               

1. Виписати, перекласти та вивчити слова (вправа 1, ст.148)

          Вправа  4 , ст. 146 (письмово)

          Вправа  3, ст.148 .

          Опрацювати матеріал на ст. 150.

2.Опрацювати матеріал на ст. 151

          Виконати вправу 1, 2 ,3 (письмово)

   
Математика

Вирази та їх спрощення

Опрацювати §30, №1379, 1380(1-3),1382(1-3)

 
Географія

Хвилі

Опрацювати §43

 
Інформатика

Практична робота

https://www.youtube.com/watch?v=000UGVlijEQ

 

 
Біологія

     1. Перегляньте відеоролики на тему «Голонасінні рослини».

 

1)https://www.youtube.com/watch?v=RFQiH57ZVP0&t=6s

2)https://www.youtube.com/watch?v=N4JFQwo-uL4

     2. Опрацюйте §43 з підручника

2.У робочому зошиті заповнити таблицю  
Основи здоров'я 

Конфлікти і здоров’я

Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів.

Конструктивне розв’язання конфліктів.

§ 19 підручника,

опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми

 
Музичне мистецтво Опрацювати ст.160-165    
Трудове навчання

Для дівчат

Остаточна обробка виробу. Оздоблення органайзера

 

 

Рекомендований  план роботи 

з 16.03 по 21.03

Предмет Матеріал                                                  Самостійне опрацювання                             Примітка
Українська мова 6 клас
        
1.Написання складних прикметників разом і через дефіс.
Параграф 49
2.Написання прізвищ прикметникової форми
Параграф 50-51
3.Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Параграф 52
                           

1. впр. 411, 412, 413, 416

2. впр. 421, 422, 423

3.впр. 433, 434, 435, 436

 

 
Українська література

 6 клас

1. Я. Стельмах 《Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера. С. 178-182
2.Таємничі, веселі і незвичайні події в повісті.
с. 183-188
3.Допитливість, винахідливість, кмітливість головних героїв.
с. 188-193

   
Англійська мова

16.03.      Повторити усі слова з теми «Покупки», Past Simple

   Tense та  усі неправильні дієслова. 

17.03       Прочитати та перекласти на українську мову  оповідання  «Dragon  soup» (ст..134-137),  виписати та вивчити усі невідомі слова.

18.03        Unit 4 Travelling.  Вивчити правило (впр.2, ст.    143). Опрацювати ст..142. Виконати вправи 3,4   (письмово) ст.143.

20.03        Вивчити слова , вправа 3 (b) ст..145  

1.Завдання:  Створити презентацію «Відомі скульптури Китаю та Японії».

2.Вправа 3 (письмово) ст. 137.

 

 Вправа 1 (ст144) (читати і перекладати)

  Вправа 2  (ст. 145)

  Вправа 6 (ст147) (письмово)

 

 

 

Зарубіжна література

1) Характеризувати образ Максима Яценка.

Опрацювати .с.144-148.

2) Українська природа, народні традиції в повісті "Сліпий музикант".

Опрацювати с.149-151.

Підготувати розповіді за завданнями "Краса розповіді" с.151

1.Відповідати на запитання с.148.

Підготувати розповіді за завданнями "Краса розповіді" с.151

 

 

 

 

 
Математика Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами.

Опрацювати Тест №2, Тест №3, ст..285

 
Географія

1.Світовий океан та його частини

2.Властивості вод Світового океану.

1.Опрацювати §41. Вивчити і записати визначення в зошиті;

2.Опрацювати §42. Зробити письмову відповідь на запитання ст..169.

Вміти показувати на карті географічні об’єкти з параграфа.
Інформатика

Опрацювати §18 

Тема: "Створення програмних об'єктів у Scratch"

Переглянути відео 

https://www.inform.pp.ua/2019/02/scratch.html

Створити аналогічний проект 

 
Історія України

1.«Освіта, наука, виховання та сімейне життя в Давній Греції»;

2.Практичне заняття 8. «Мистецтво Давньої Греції»;

3.«Підкорення Греції Македонією»;

4«Утворення імперії Александра Македонського

 

 

 

 

 

1.§ 33 С. 140 – 144;

2.§ 34 С. 144 – 149. Завдання 1 – 3 Письмово;

3.  1 § 35 С. 149 – 152.

     2. написати твір-роздум «Чи можна було врятувати становище Греції в IV ст. до н.е.?»

4.   1. § 36 С. 152 – 158.

завдання в контурній карті.

2. Диференційовані завдання: скласти кросворд «Македонія» (для дівчат); написати невеликий твір за темою: «Якби я був Александром…» (для хлопців).

 

 
Основи здоров'я  Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. Безпечне спілкування в інтернеті.

§ 18 підручника,

опрацювати матеріал в робочому зошиті відповідно до теми
 
Біологія

1. Опрацюйте §40 з підручника 

 

2. Опрацюйте §42 з підручника

У робочому зошиті заповнити пункт 40

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень