10 клас
Рекомендований план роботи
з 30.03 по 04.04
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
§37 ст. 157 Розрізнення прислівників і співзвучних сполук(збоку-з боку; зрештою-з рештою; всередині-в середині). Правила написання їх.
§38 ст.159 Написання не,ні з різними частинами мови
|
1.Вправи 309, 310, 311, 312 2.Вправи 313,314
|
|
Українська література |
Леся Українка драма-феєрія «Лісова пісня» Скласти характеристики Лукаша і Мавки |
||
Англійська мова |
1. с.180-181 Впр.4 2.с.182 Впр.1 3. с 183 Впр.2 4. с.184-185 Впр.3,4,5 |
||
Зарубіжна література |
Шарль Бодлер – пізній романтик і один із зачинателів символізму. Збірка "Квіти зла".Характеристика віршів "Альбатрос" і «Вечорова гармонія». |
||
Алгебра |
Похідна складеної функції
|
Д/з №20.30, №20.32, №20.56 | |
Геометрія |
Розв'язування задач |
Д/з № 10.37, №10.39, №10.43, | |
Фізика |
1. Повторити §31-35. Розглянути приклади розв’язування задач даних параграфів. 2. Внутрішня енергія та способи її зміни. . |
Опрацювати §36. Розглянути приклади розв’язаних 1 та 2 §36. Розв’язати вправа 36 №2,4,5 ст. 220 | |
Географія | Економіки країн Африки | Опрацювати §42, повт. §41. | |
Інформатика |
Опрацювати відео |
||
Громадянська освіта |
1.«Попит, пропозиція, ринкова ціна, конкуренція» 2.«Держава і ринок» |
1. Опрацювати §37 С. 185 – 189; 2. Практичне завдання. Використавши таблицю, зобразіть криву пропозиції та попиту. Визначте рівноважну ціну велосипедів, а також їх надлишок та дефіцит. С. 188. 3. Підготуйте повідомлення «Для кого є вигідною конкуренція в ринковій економіці». С. 189.
1. Опрацювати §38 С. 189 – 193; 2. Практичне завдання. Заповніть таблицю, скориставшись додатковою інформацією. С. 193. |
|
Мистецтво |
Тема: «Образотворче мистецтво Китаю та Японії» Естетичний феномен китайського живопису, традиційний китайський живопис гохуа. Унікальні особливості японського живопису, видатні художників Японії. (Матеріал опрацювати в системі інтернет https://vseosvita.ua/library/prezentacia-obrazotvorce-mistectvo-dalekogo-shodu-182370.html )
|
Завдання: В зошиті записати опорний конспект: Унікальні особливості японського живопису, видатні художників Японії. Твори різних видів мистецтва. | |
Біологія |
1. Опрацюйте §40 «Популяційна генетика». Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа на с.162
2. Опрацюйте §41 «Генетична варіабельність людини». Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа на с.164 |
||
Хімія | 1.Опрацюйте § 20 2. Опрацюйте §21(виконати навчальний проект) с.108 |
|
Результати проекту відправити на електронну пошту yakimishin1983@gmail.com
|
Технології |
Об'єкт проектної діяльності. Сувенір. (великодні вироби). Виготовлення виробу
Тема: Виготовлення деталей виробу. Шкатулки для дрібничок. Завдання: Виготовлення шаблонів шкатулки. Підбір матеріалів для оздоблення. Техніка виконання : довільна. Матеріали та інструменти: фоаміран, ДВП та інші. |
Великодній сувенір (на вибір учня) | |
Захист Вітчизни | Особливості накладання шин на верхні та нижні кінцівки. |
Опрацювати параграф 24. |
Рекомендований план роботи
з 23.03 по 25.03
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
Правопис слів іншомовного походження . Ст. 151 § 36 . Складні випадки написання прізвищ і географічних назв . Ст. 154-155
|
1.Вправи 296. 298, 300 2.Вправи 304, 305, 306, 307 |
|
Українська література |
Леся Українка . Біографія. „Contra spem spero” (вивчити напам҆ ять) «Слово, чому ти не твердая криця», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну» ( письмовий аналіз віршів) |
||
Англійська мова |
1.Опрацювати ст. 176,177. Вправа 5 2.Опрацювати ст. 178,179.Вивчити нові ЛО, скласти 10 речень і записати їх. |
||
Зарубіжна література | 1. А. П. Чехов позакласне читання "Дама з собачкою". | 1. Прочитати та визначити тему та ідею твору | |
Алгебра |
Похідна суми, добутку, частки функцій. §20
|
Д/з №20.14, №20.16, №20.18, №20,20, №20.34, №20.36 | |
Географія | Загальна характеристика Африки | Опрацювати §41 | |
Інформатика |
Перегляньте відео |
||
Громадянська освіта | «Ринкова економіка» |
1. Опрацювати §36 С. 180 – 184; 2. Практичне завдання. Заповніть таблицю, скориставшись додатковою інформацією. С. 184. |
|
Мистецтво |
Тема: «Образотворче мистецтво Китаю та Японії» Естетичний феномен китайського живопису, традиційний китайський живопис Гохуа.
|
Завдання: В зошиті записати опорний конспект: Унікальні особливості японського живопису, видатні художників Японії. Твори різних видів мистецтва. | |
Біологія |
1.Запишіть у зошитах якомога більше прикладів модифікаційної мінливості, з якими ви стикалися у своєму житті 2. Опрацюйте §39 «Регуляція генів». 3. Перегляньте відеоролик на тему «Звідки беруться нові віруси». |
2.Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа на с.160
|
|
Хімія | 1. Опрацювати параграф 20, завдання 2. |
Зареєструйтеся на платформі МійКлас |
|
Технології |
Об'єкт проектної діяльності. Сувенір. (великодні вироби). Виготовлення виробу. 10-Б клас Тема: Виготовлення деталей виробу. Шкатулки для дрібничок. Техніка виконання : довільна. Матеріали та інструменти: фоаміран, ДВП та інші. |
Виготовлення виробу. Завдання: Виготовлення шаблонів шкатулки. Підбір матеріалів для оздоблення. |
Рекомендований план роботи
з 16.03 по 21.03
Предмет | Матеріал | Самостійне опрацювання | Примітка |
Українська мова |
Написання складних слів разом і через дефіс Написання слів іншомовного походження §34, 35. |
Вправи 283, 284, 285; 295,296,298 | |
Українська література |
Володимир Винниченко. Життя і творчість. (ст.179-191 підручника) |
Прочитати новелу «Момент» (ст.191-202), виконати завдання на ст. 204 ПЧ. Прочитати М. Старицького «Талан» |
|
Англійська мова | 16.03 ст.171-172 впр.1-3 17.03 ст.173-174 впр.1-3 18.03ст.174-175 впр.4-6 20.03ст.175-176 впр.1-4 |
||
Зарубіжна література | Течії раннього модернізму: імпресіонізм, символізм, неоромантизм. |
Опрацювати сторінку 149-142. Визначення вивчити на пам'ять |
|
Алгебра |
Похідні елементарних функцій. Таблиця похідних. Опрацювати § 20.
|
№20.2, №20.4, №20.6, №20,8, №20.10, №20.12 | |
Геометрія |
Вимірювання кутів у просторі. Ортогональне проектування. Опрацювати § 10.
|
№10.21, №10.22, №10,24 | |
Фізика |
1.Пароутворення та конденсація. Властивості насиченої і ненасиченої пари. Кипіння.Опрацювати § 31 . 2.Вологість повітря та її вимірюваня. Точка роси. Опрацювати §32 3.Будова рідини. Поверхневий натяк рідини.Змочування.Капілярні явища. Опрацювати §33 4.Будова та властивості твердих тіл. Рідкі кристали. Опрацювати §34. 5.Механічні властивості твердих тіл. Модуль Юнга. Опрацювати §35. Розв’яз. Впр. 35 №3,4 ст.211. |
1.Розв’яз. Впр.31 №1-4 ст.191 2.Розв’яз. Впр.32 №1-4. 3.Розв’яз. Впр.33 №2,4 ст.202. 5.Розв’яз. Впр. 35 №3,4 ст.211. |
|
Географія | Бразилія | Опрацювати §40, повторити §39. По §40 скласти міні-конспект | |
Інформатика |
Ознайомитись з презентацією |
Виконати завдання згідно інструктивної картки |
|
Громадянська освіта |
1.«Соціальні цілі економіки»
2.«Сталий розвиток»
|
1. §34 С. 173 – 176; 2. Виконайте завдання. Складіть схему, відобразивши в ній, які економічні рішення ухвалюють суб’єкти економічних відносин. С. 176. 1. §35 С. 176 – 184; 2. Виконайте завдання. Поміркуйте і визначте переваги і недоліки ринкової економіки. Результати оформте у вигляді таблиці чи схеми. С. 184.
|
|
Мистецтво |
Тема: « Мистецтво скульптури в храмах Китаю та Японії». Особливості мистецтва скульптури різних країн цього культурного регіону. (Матеріал опрацювати в системі інтернет.)
|
Завдання: Створити презентацію «Відомі скульптури Китаю та Японії»
|
|
Біологія |
1.Опрацюйте в підручнику два пункти з §37 А) с.152 «Наслідки мутацій для організмів»; Б) с.153 «Захист від мутацій»; 2. Опрацюйте §48 «Модифікаційна мінливість». |
2.Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа на с.156 |
|
Хімія | 1. Опрацюйте § 19с.91—93, 2. Опрацюйте §19 с. 93—94, завдання 4—6 с. 95. |
1. завдання 1—3 с. 95. 2. завдання 4—6 с. 95. |
|
Технології |
Тема: Визначення послідовності виготовлення виробу. Добір матеріалів та інструментів. Техніка виконання : довільна. Матеріали та інструменти: фоаміран, ДВП та інші. |
1.Великодній сувенір (на вибір учня) 2.Завдання: Розробити інструкційну картку: «Послідовність виготовлення шкатулки». |
|
Захист Вітчизни |
Для дівчат Опрацювати §33,34
|